ناد صفرزاده روز شنبه در جلسه هماهنگی امور ایثارگران آذربایجان غربی افزود: رزمندگان، شهدا و ایثارگران جان خود را برای دفاع از خاک و حریم کشور فدا کرده اند تا امروز جوانان و زنان ما در امنیت و راحتی زندگی کنند.
وی ادامه داد: ایثارگران و جانبازان، یادگاران هشت سال دفاع مقدس هستند و باید دلاورمردی ها و شجاعت ها و رشادت های آنان را در بین جوانان و جامعه اسلامی رواج دهیم تا دنیا بداند که مردان این خاک از جانشان می‌گذرند ولی نمی گذارند ذره ای به خاک وطن تجاوز شود.
وی افزود: باید بتوانیم به این قشر خدوم خدمات در خور شانی را ارائه دهیم چرا که بدون هیچ چشم داشتی جان خود را در راه این خاک فدا کرده اند.
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار آذربایجان غربی گفت: باید ایجاد اشتغال و توسعه کارآفرینی در جامعه ایثارگر را مورد توجه قرار دهیم و دولت هم به این امر توجه جدی دارد.
مهدی فعال مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثار گران آذربایجان غربی نیز در این جلسه با اشاره به اینکه چهار هزار نفر از اعضای خانواده های ایثارگران این استان بیکار بودند، افزود: در سایه تلاش های مدیران ارشد استانی توانسته ایم این تعداد را به 2 هزار و 500 نفر کاهش دهیم و این تعداد را نیز بنا داریم با ارائه خدمات بانکی و سهمیه های استخدامی ادارات به حداقل برسانیم.
به گزارش ایرنا در ادامه این جلسه نمایندگان ادارات تعاون، کار و رفاه اجتماعی، صندوق کارآفرینی امید، بانک های عامل استان به بیان نظرات و پیشنهادات خود برای ارائه خدمات بهتر به ایثارگران پرداختند.
8135/ 2093 ** خبرنگار: شهین بیدادرس ** انتشار دهنده: صابر چهرقانی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.