مدیرعامل بورس منطقه ای آذربایجان غربی گفت: هفته گذشته تعداد 16 میلیون و 120 هزار و 50 سهم در بورس آذربایجان غربی معامله شد.

وحید جوادی در گفت و گو با خبرنگار ایسنا منطقه آذربایجان غربی با بیان اینکه هفته گذشته تعداد 16 میلیون و 120 هزار و 50 سهم و حق تقدم از سهام شرکتهای بورسی و فرابورسی به ارزش 32 میلیارد و 565 میلیون و 92 هزار و 500 ریال در بورس آذربایجان غربی معامله شده است افزود: 47 درصد آن مربوط به خرید و مابقی آن مربوط به فروش سهام بوده است.

وی با بیان اینکه در طول هفته گذشته در تالار بورس ارومیه 13 کارگزار از 16 یستگاه معاملاتی، سهام و  حق تقدم بیش از 170 شرکت را معامله کردند تصریح کرد: نمایندگی شرکت کارگزاری بانک کشاورزی بیشترین ارزش ریالی معاملت منطقه را با 26 درصد به خود اختصاص داده است.

مدیرعامل بورس منطقه ای آذربایجان غربی در ادامه خاطر نشان کرد: در هفته گذشته سهام شرکت سرمایه گذاری سایپا با 7.5 درصد ارزش کل معاملات دررده نخست معاملات بورس منطقه ای قرارداشته است.

جوادی با اشاره به اینکه 17 کد معاملاتی جدید در هفته گذشته دربورس منطقه ای استان صادر شده است اظهار کرد: شاخص کل بازار بورس با 633 واحد کاهش در مقایسه با هفته قبل به رقم 80513 واحد رسیده است.

وی گفت: شاخص کل بازار فرابورس نیز با 11 واحد کاهش نسبت به هفته قبل 916 واحد شده است.

 


انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.