رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان خوی از برگزاری فعالیت های ویژه قرآنی در خوی خبر داد.

منصور اکبری در گفت و گو با خبرنگار ایسنا منطقه آذربایجان غربی اظهار کرد: همزمان با ماه مبارک رمضان فعالت های قرآنی با شور و شوق و نشاط خاصی در سطح شهرستان خوی در حال برگزاری است.

وی با بیان اینکه محافل قرآنی با حضور قاریان برجسته و ختم قرآن توسط موسسات قرآنی در مساجد شهرستان با حضور مردم بخصوص جوانان در سطح شهرستان انجام می شود.

اکبری از برگزاری محافل قرآنی با مشارکت شهرداری های شهرستان خوی خبر داد و گفت: پاسخ به شبهات از منظر قرآن کریم از دیگر برنامه هایی است که همزمان با ماه مبارک رمضان انجام می شود.

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی خوی، برگزاری محفل انس با قرآن کریم، برگزاری ورکشاپ با مضامین قرآنی، برگزاری جلسات منظم هماهنگی و گسترش فعالیت های قرآنی را از دیگر برنامه های شاخص قرآنی این اداره درسال 95 اعلام کرد.

Normal 0 false false false EN-US X-NONE AR-SA /* Style Definitions */ table.MsoNormalTable {mso-style-name:"Table Normal"; mso-tstyle-rowband-size:0; mso-tstyle-colband-size:0; mso-style-noshow:yes; mso-style-priority:99; mso-style-parent:""; mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt; mso-para-margin-top:0cm; mso-para-margin-right:0cm; mso-para-margin-bottom:10.0pt; mso-para-margin-left:0cm; line-height:115%; mso-pagination:widow-orphan; font-size:11.0pt; font-family:"Calibri","sans-serif"; mso-ascii-font-family:Calibri; mso-ascii-theme-font:minor-latin; mso-hansi-font-family:Calibri; mso-hansi-theme-font:minor-latin; mso-bidi-font-family:Arial; mso-bidi-theme-font:minor-bidi;}
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.