به گزارش ایرنا حجت الاسلام رسول جمشیدی در خطبه های نماز جمعه این شهرستان افزود: عظمت و اقتدار امام خمینی (ره) حکومت 2 هزار ساله شاهنشاهی را سرنگون کرد و این عظمت و اقتدار باید از سوی جوانان مورد صیانت قرار گیرد.
به گفته وی امام خمینی(ره) نظامی مبتنی بر اصل ولایت فقیه پایه گذاری کرد و جوانان ایران اسلامی باید بعد ایشان به منویات امام خامنه ای به عنوان ولی فقیه، لبیک بگویند.
وی با اشاره به قیام 15 خرداد اظهار کرد: این قیام در سال 1342 شمسی، خشم و نفرت مردم مسلمان را نسبت به رژیم پهلوی و حکومت شاهنشاهی نشان داد.
امام جمعه چایپاره با بیان اینکه قیام 15 خرداد جوششی از طرف مردم برای درهم کوبیدن رژیم سلطنتی بود، افزود: 15 خرداد باعث شد تا چهره مزدورانه شاه به ملت و جهانیان نمایان شود.
حجت الااسلام جمشیدی گفت: این روز نقطه آغاز نهضت و بازگشت کشور به خویشتن است و به شکسته شدن جو غیر اسلامی در داخل کشور منجر شد.
به گزارش ایرنا نماز جمعه این هفته چایپاره به امامت حجت الاسلام رسول جمشیدی اقامه شد؛ حجت الاسلام جمشیدی تحصیل کرده قم و دارای دکترای علوم حوزوی است.
شهرستان چایپاره یکی از شهرستان های شمالی آذربایجان غربی است و با مساحتی حدود 940 کیلومتر مربع در شمال شهرستان خوی قرار دارد.
8135/ 3072
** خبرنگار: شهین بیدادرس ** انتشار دهنده: علیرضا فولادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.