مدیر فرهنگی اجتماعی شهرداری خوی گفت: ویژه برنامه های رمضان تحت عنوان خیمه های معرفت در شبهای رمضان ویژه خانواده ها اجرا می شود.

علی اکبر چیت ساز خوئی در گفت و گو با خبرنگار ایسنا منطقه اذربایجان غربی، ضمن اعلام این مطلب افزود: ماه رمضان یکی از فرصت های بسیار ارزشمندی است که از دغدغه های روزمره و زندگی پر هیاهو کاسته و در مسیر تفکر بیشتر و جاری ساختن معنویت بیشتر در زندگی مان قدم برداریم.

چیت ساز خوئی گفت: آرامش در وجود انسان ها این روزها مدیون همین معنویت بوده و در این ماه رضایت انسانها از خود بیشتر می شود چرا که همه اعمال ما در طول روز تحت تاثیر معنویت باطنی روزه داری قرار می گیرد و قطعا این آرامش خواهد توانست فضای جامعه را نیز به سمت و سوی توجه به مهربانی، انسان دوستی و همیاری و کمک به انسانها و توجه بیشتر به مستنمدان سوق دهد.

وی تاکید کرد: ویژه برنامه های خیمه های معرفت با همین نگرش شکل گرفته و حضور مبلغین دینی از قم و اجرای برنامه های مختلف ترویج شعائر دینی در راستای فراهم سازی همین گام برداشتنهای معنوی است.

چیت ساز خویی اضافه کرد: پاسخ به مسائل شرعی، غرفه های ویژه کودک و آموزه های دینی به کودکان همراه با فضای نشاط برانگیز برای آنها، استفاده از نرم افزارهای چند رسانه ای، غرفه های ویژه محصولات فرهنگی و کتاب، از جمله این ویژه برنامه هاست.

مدیر فرهنگی اجتماعی شهرداری خوی تصریح کرد: در حال حاضر آماده سازی فضای برگزاری خیمه های معرفت در پارک ملت انجام می شود.


انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.