رییس اداره صنعت ومعدن سلماس از اجرای طرح ویژه نظارت بر بازار در ماه مبارک رمضان خبر داد.

جعفر مهدی زاده در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا منطقه آذربایجان غربی، اظهار داشت: با توجه به فرا رسیدن ماه مبارک رمضان، طرح افزایش نظارت بر بازار با اولویت کالاهای اساسی مورد نیاز مردم از اول خرداد ماه آغاز شده و تا پایان رمضان ادامه خواهد داشت.

مهدی زاده بیان کرد: دراین طرح که باحضور بازرسان اصناف، بازرسان محسوس و نامحسوس و افتخاری و بازرسان خود اداره صنعت و معدن اجرا می شود، گشت های کتنرل تیمی و مشترک به دقت بازار را زیر نظر دارند وبا هرگونه افزایش قیمت غیرقانونی برخورد خواهند کرد.

وی همچنین از برگزاری نمایشگاه ضیافت رمضان خبرداد و خاطرنشان کرد: در راستای کنترل بیشتر بر بازار، این نمایشگاه با هدف توزیع و عرضه ارزان قیمت کالاهای اساسی موردنیاز مردم در این ماه مبارک با تخفیف 10 درصدی، از 3تا 12 خرداد در محل پارک چمران این شهرستان برگزار خواهد گردید.

رییس اداره صنعت ومعدن تصریح کرد: در این نمایشگاه برنج به قیمت 2هزار و 700 تومان، گوشت مرغ به قیمت 5 هزار 860 تومان عرضه خواهد شد.

مهدی زاده در پایان افزود: از مردم عزیز خواهشمندیم در صورت مشاهده هرگونه تخلف یا گران فروشی، مراتب را از طریق سامانه 124 اداره صنعت و معدن اطلاع رسانی نمایند تا بازرسان ما در اسرع وقت به موضوع رسیدگی و با متخلفان برخورد نمایند. 


انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.