به گزارش خبرآنلاین آذربایجان غربی، نادر نانبخش افزود : کلاهبرداران، اخیراً در سطح شهرستاهای آذربایجان غربی اقدام به سوء استفاده از خوشنامی سازمان بیمه سلامت نموده و طی تماس تلفنی با هموطنان، اعلام می نمایند که در قبال پرداخت ۶۹ هزار تومان یا ارقامی مشابه به ازای هر نفر دفترچه و کارت بیمه تکمیلی به مردم ارائه می دهد، افراد سودجو ضمناً در مطالب خود به نوعی اجباری و الزامی بودن این طرح را مورد تأکید قرار می دهند و خود را همکار بیمه سلامت معرفی می کنند.
وی افزود: اداره کل بیمه سلامت استان ضمن تکذیب هرگونه تماس تلفنی با هر یک از هموطنان اعلام می دارد هیچ اقدام بیمه ای از سوی این سازمان در خصوص بیمه تکمیلی صورت نگرفته و هیچ اقدامی به صورت تلفنی یا مراجعه به درب منزل در برنامه کاری این اداره کل نمی باشد.
نانبخش تصریح کرد: ضمنا هر شرکتی با این مضامین و عناوین مشابه در صورت تماس با هموطنان گرامی هیچ گونه ارتباط کاری و نمایندگی در این خصوص از این اداره کل نداشته و دارای هیچ مجوزی از سازمان بیمه سلامت ایران نیست.
مدیر کل بیمه سلامت آذربایجان غربی خاطرنشان کرد: لذا هموطنان فریب ترفندهای کلاهبردارانه این افراد سودجود را نخورند و در صورت مشاهده مراتب را به شماره ۱۶۶۶ اعلام فرمایند.

 

46

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 660361
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.