به گزارش ایرنا علیرضا رادفر روز شنبه در جلسه کارگروه امور بانوان و خانواده آذربایجان غربی با قدردانی از حضور مردم استان در پای صندوق های رای افزود: در این دوره از انتخابات نیز مردم ایران اسلامی با مشارکت حداکثری خود در عمل به فرمایش مقام معظم رهبری سنگ تمام گذاشتند.
وی با اشاره به اینکه این حضور پرشور مردم، آثار و برکت های زیادی به همراه داشت و بسیاری از توطئه های دشمنان را خنثی کرد، ادامه داد: در صورتی که حضور پرشور مردم در این انتخابات اتفاق نمی افتاد، تبعات زیادی برای کشورمان داشت.
معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان غربی با اشاره به اینکه نگاه دنیا به مردم سالاری موجود در ایران بسیار مثبت است، ادامه داد: این انتخابات نیز توسعه یافتگی کشورمان در مردم سالاری را به خوبی به رخ جهانیان کشید.
وی بر توانمندسازی بانوان تاکید کرد و افزود: برای داشتن خانواده و جامعه ای سالم و شاداب باید به توانمندسازی زنان بیش از پیش توجه شده و برنامه ریزی های لازم در این خصوص انجام شود.
وی با اشاره به اینکه بانوان در کنار تربیت فرزندان نقش های مختلفی را ایفا می کنند و نقش بسزایی را در خانواده و تحکیم بنیان آن و به تبع آن در جامعه ایفا می کنند، اظهار کرد: با توانمند سازی بانوان و آشنایی آنان به علوم مختلف می توان در سلامت خانواده و جامعه و همچنین در اقتصاد نقش آفرینی کرد.
شهلا تاجفر، مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری آذربایجان غربی نیز در این جلسه به فعالیت های تاثیرگذار چهارساله گذشته این دفتر در استان پرداخت و اضافه کرد: توجه به ارتقای شاخصه های سلامتی بانوان از جمله بخش های مهم این اقدامات است که امیدواریم با دریافت نتایج این بخش، شاهد رشد این شاخصه ها در سال های آینده باشیم.
به گزارش ایرنا، انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا 29 اردیبهشت ماه در سراسر کشور و آذربایجان غربی برگزار شد.
2093/3072
** خبرنگار: صابر چهرقانی ** انتشاردهنده: علیرضا فولادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.