عزیز سهندی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: همزمان با ماه مبارک رمضان، برنامه های ویژه اداره کل کمیته امداد برای این ماه به اجرا در می آید که اطعام نیازمندان، اکرام ایتام و فرزندان خانواده های نیازمند، اجرای طرح مفتاح الجنه و کمک های غذایی جیره خشک به این خانواده ها از جمله آنهاست.
وی اضافه کرد: در سال گذشته 77 میلیارد ریال از سوی مردم نوع دوست برای کمک به خانواده های نیازمند کمک مالی صورت گرفت که امسال این رقم 30 درصد افزایش می یابد.
وی اظهار کرد: بخشی از این کمک ها از سوی ارگان های مختلف، نهادهای همراه و مردم خیر جمع آوری شده و در مواردی نظیر سفره های افطار نیازمندان هزینه می شود.
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) آذربایجان غربی بیان کرد: خیران و روزه داران نیکوکار می توانند برای مشارکت در طرح اطعام محرومان کمک های نقدی خود را به شماره حساب 0154385438000 نزد بانک ملی واریز و یا با شماره گیری #044*8877* مبالغ مورد نظر را در اختیار کمیته امداد قرار دهند.
سهندی ادامه داد: امسال در نظر داریم 125 هزار مددجوی این نهاد را در قالب 65 هزار خانواده نیازمند در قالب غذای گرم و سبدهای جیره خشک غذایی اطعام کنیم.
وی گفت: همچنین امسال مسئولان استانی در قالب طرح مفتاح الجنه از هفت هزار خانواده نیازمند در آذربایجان غربی دلجویی می کنند.
وی افزود: در نظر داریم طبق برنامه ریزی ها، در طول ماه رمضان امسال 10 هزار یتیم نیازمند و فرزندان محسنین در استان دارای حامی شوند.
به گزارش ایرنا، کمیته امداد امام خمینی(ره) با هدف رسیدگی به امور نیازمندان با فرمان امام راحل در سال 57 فعالیت خود را آغاز کرد.
رسیدگی به مشکلات خانواده های نیازمند، پرداخت کمک هزینه های ازدواج و تحصیل برای دختران و پسران نیازمند، کمک های موردی برای خانواده های متقاضی، اعطای جهیزیه، کمک به ایتام و همچنین دلجویی از بیماران نیازمند از جمله فعالیت های کمیته امداد امام خمینی(ره) به شمار می رود.
8137/2093 ** خبرنگار: سیده فاطمه سجادی ** انتشاردهنده: صابر چهرقانی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.