معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان غربی گفت: بیش از 68 درصد از حائزین شرایط آذربایجان غربی در انتخابات شرکت کردند.

به گزارش ایسنا منطقه آذربایجان غربی علیرضا رادفر در جلسه کارگروه بانوان و خانواده استانداری افزود: حضور حداکثری مردم استان در انتخابات میزان مشارکت آذربایجان غربی را ردیف های اول کشور قرار داد و درحدود 68.7 درصد از مردم استان در انتخابات 29 اردیبهشت شرکت داشتند.

وی با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری مبنی بر مشارکت حداکثری در انتخابات تصریح کرد: ملت ایران با حضور در انتخابات 29 اردیبهشت راهبردهای معظم اله را به منصه ظهور رساندند.

رادفر گشایش های حاصله از حضور حداکثری مردم درانتخابات را بسیار مثبت ارزیابی کرد و گفت: با وجود نا امنی و اوضاع نابسامان جهان،چنانچه حضور مردم در پای صندوق های رای اینچنین پرشور نبود تبعات اوضاع کشورهای غربی بر ایران نیز اثر می گذاشت.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان غربی با اشاره به ظهور دولت جدید آمریکا و حرکتهای وی در منطقه افزود: با وجود مشارکت برخی کشورهای عربی با امریکایی ها،حضور ملت ایران در عرصه های ملی توانست بسیاری از توطئه های دشمنان خنثی شده است.

وی با بیان اینکه دوموکراسی در ایران به شکل مطلوب درحال اجرا است تصریح کرد: انتخابات و تعیین سرنوشت ملت به دست خود بسیاری از مسائل را در عرصه های سیاسی دنیا تحت شعاع خود قرار داده است.

رادفر ضمن تشکر از اقدامات دستگاههای اجرایی، بازرسی، ستاد پیشگیری و نیروهای نظامی و انتظامی استان در انتخابات 29 اردیبهشت افزود: با اجرای صحیح و نظارت کامل دستگاههای ذی ربط انتخابات ایران در امنیت کامل برگزار شد.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان غربی با بیان اینکه انتخابات در هیچ کشوری بی نقص برگزار نمی شود خاطر نشان کرد: تعبیر های رای حلال و غیر حلال در انتخابات که از سوی برخی شنیده می شود اصطلاح شایسته ای نبوده چرا که حضور حداکثری مردم در تعیین سرنوشت خود، هدف اساسی انتخابات بوده است.

وی باابراز خرسندی از فعالیت بانوان در کارگروه زنان و خانواده استانداری آذربایجان غربی گفت: امید است با تلاش های بیش از پیش در رابطه با قشر فرهیخته و عظیم زنان در جامعه، زمینه موفقیت و بستر لازم در عرصه مشارکت برای انان بیش از این فراهم شود.

رادفر هدف از تشکیل کارگروه زنان را جنسیتی کردن موضوع در جامعه ندانست و گفت: هدف از ایجاد کارگروه زنان شایسته سالاری بوده و امید است براساس این هدف، زنان نیز در عرصه های مدیریتی جامعه موفق حاضر شوند.


انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.