مدیرکل استاندارد آذربایجان غربی از صدور 20مجوز کاربرد علامت استاندارد در سال گذشته خبرداد.   

منصور جلایر در گفت و گو با خبرنگار ایسنا منطقه آذربایجان غربی با اشاره به عملکرد اداره کل استاندارد استان در سال 95 افزود: سال گذشته 650 گواهی آسانسور، 178 پروانه کاربرد علامت استاندارد و 20 مجوز کاربرد علامت استاندارد از سوی اداره کل استاندارد آذربایجان غربی صادر شده است.

وی با بیان اینکه در سال گذشته 237 پروانه کاربرد علامت استاندارد تمدید شده است تصریح کرد: 16 پروانه تعلیق و 76 پروانه در استان ابطال شده است.

جلایر با اشاره به 2 هزار و 552 بازدید فنی انجام شده از واحدهای تولیدی آذربایجان غربی خاطر نشان کرد: در سال گذشته 2 هزار و 225 بازدید فنی از بازار طاها(توزیع و عرضه ) توسط کارشناسان اداره کل استاندارد استان انجام شده است.

مدیرکل استاندارد آذربایجان غربی با بیان اینکه تعداد واحدهای تولیدی مشمول مقررات استاندارد اجباری در آذربایجان غربی را 947 واحد عنوان کرد گفت: تعداد فرآورده های مشمول استاندارد اجباری در استان، یک هزار و 102 مورد گزارش شده است.

جلایر با اشاره به اینکه سال گذشته 3 هزار و 459 مورد نمونه برداری توسط اداره کل استاندارد استان و شرکتهای تایید صلاحیت شده گمرک انجام شده است افزود: از این تعداد نمونه برداری انجام شده، 2 هزار و 454 نمونه مربوط به واحدهای تولیدی و 778 نمونه مربوط به بازار توزیع و عرضه و مابقی از اقلام صادرات و وارداتی بوده است.


انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.