به گزارش ایرنا، در این رقابت ها 53 اسنوکرباز از شهرستان های ارومیه، چایپاره، خوی، سلماس، نقده، پیرانشهر، اشنویه و بوکان حضور دارند که از این تعداد به هشت اسنوکرباز برتر علاوه بر حکم قهرمانی و مدال، 20 میلیون ریال جایزه نقدی تعلق می گیرد.
این مسابقات با سرپرستی مهدی عبداللهی، سرداوری مهدی رزمجو و داوری سعید مرشدی، عادل اطاعت، توحید آریانی مهر، سالار تراز، سالار کلانتری، کیا رستم دل و سینا احمدی تا روز جمعه در ارومیه ادامه دارد.
به گزارش ایرنا، آذربایجان غربی از جمله استان های فعال در رشته های اسنوکر، بیلیارد و رشته های مرتبط است.
هیات بیلیارد، بولینگ و بولس آذربایجان غربی در سال 95 اقدام به میزبانی چندین دوره مسابقات قهرمانی مردان و زنان در شهر ارومیه کرده است.
شهریور ماه سال گذشته هشتمین دوره مسابقات اسنوکر بانوان کشور و چهاردهمین دوره مسابقات اسنوکر مردان کشور به میزبانی ارومیه در سالن سه هزار نفری شهیدان آهن دوست این شهر برگزار شد.
اعزام هیمن فرجی ورزشکار ملی پوش بوکانی از آذربایجان غربی به همراه تیم ملی بیلیارد ایران به مسابقات جهانی تن بال جام کرملین مسکو با حضور 25 کشور از 19 تا 22 آبان ماه سال 95 شمسی از دیگر موفقیت های کسب شده برای استان است.
پیش از این نیز آیسان ملک آرا ملی پوش ارومیه ای تیم ملی بیلیارد دختران ایران به مسابقات آسیایی در کره جنوبی اعزام شده بود.
8135/ 2093 ** خبرنگار: شهین بیدادرس ** انتشار دهنده: صابر چهرقانی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.