** بهره برداری از سه هزار طرح قرارگاه حمزه سیدالشهدا در شمال غرب کشور
سه هزار طرح محرومیت زدایی و مردم یاری قرارگاه حمزه سید الشهدا(ع) در شمال غرب کشور همزمان با سالروز آزادسازی خرمشهر به صورت نمادین در پلدشت بهره برداری شد.

** دستگاه های دولتی از همه توان خود برای محرومیت زدایی از آذربایجان غربی استفاده کنند
نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه گفت: دستگاه های دولتی از همه توان خود برای محرومیت زدایی از استان به ویژه در مناطق روستایی و مرزی استفاده کنند.

** سپاه مهاباد: اقتدار تجهیزاتی و نظامی ایران مرهون ولایت فقیه و خون شهداست
فرمانده قرارگاه امام سجاد(ع) و سپاه مهاباد گفت: اقتدار تجهیزاتی و نظامی ایران مرهون ولایت فقیه و خون شهداست.

** مردم مراقب تماس تلفنی افراد سودجو در ارتباط با بیمه تکمیلی باشند
مدیرکل بیمه سلامت آذربایجان غربی با تاکید بر اینکه مردم نباید فریب افراد سودجو را بخورند، گفت: برخی افراد سودجو در پوشش بیمه سلامت با شهروندان تماس می گیرند و مبالغی را در قبال صدور بیمه تکمیلی از آنان مطالبه می کنند.

** شنای نمادین جانباز 70 درصد دفاع مقدس به مناسبت سالروز فتح خرمشهر در دریاچه ارومیه
رحیم درخشیده جانباز 70 درصد دوران دفاع مقدس به مناسبت سوم خرداد سالروز فتح خرمشهر و روز مقاومت و پیروزی مسیر سه کیلومتری داخل دریاچه ارومیه را شنا کرد.

** نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان در ارومیه گشایش یافت
سیزدهمین نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان و دهمین نمایشگاه بین المللی سیستم های گرمایشی و سرمایشی با حضور استاندار آذربایجان غربی در ارومیه گشایش یافت.


** سردار اصانلو: آزادسازی خرمشهر ادبیات دشمن را عوض کرد
فرمانده قرارگاه حمزه سیدالشهدا (ع) با بیان اینکه دشمن باور نمی کرد تا خرمشهر توسط رزمندگان اسلامی آزاد شود، گفت: پس از پیروزی رزمندگان در عملیات بیت المقدس، ادبیات دشمن بعثی عوض شود.

** اخذ سند موقوفه 170 میلیارد ریالی میرزا ابراهیم آقا در خوی
معاون حقوقی و ثبتی اداره کل اوقاف و امور خیریه آذربایجان غربی گفت: با پیگیری اداره اوقاف شهرستان خوی، سند مالکیت 6 دانگ عرصه و اعیان روستای حاجت کندی از موقوفه میرزا ابراهیم آقا به نفع این اداره کل اخذ شد.

** قیمت خرید تضمینی گندم 13 هزار ریال اعلام شد
مدیر زراعت سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان غربی گفت: قیمت خرید تضمینی گندم به ازای هر کیلوگرم 13 هزار ریال تعیین شده است و به ازای هر میزان افت محصول از لحاظ کیفیت، از قیمت خرید تضمینی نیز کاسته می شود.

** حوزه هنری آذربایجان غربی رتبه برتر عملکرد هنری را در کشور کسب کرد
سرپرست حوزه هنری آذربایجان غربی گفت: واحد هنرهای نمایشی این حوزه به خاطر ارائه آثار کیفی مناسب و قابل توجه، عملکرد مناسب در موضوع افتتاح دفتر مردمی تئاتر بچه های مسجد و حضور مؤثر در جشنواره های مختلف، رتبه برتر 'عملکرد هنری' را در کشور کسب کرد.

8135 2093/ ** خبرنگار: شهین بیدادرس ** انتشار دهنده: صابر چهرقانی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.