به گزارش ایرنا، ماموستا عبدالرحمان خلیفه زاده روز چهارشنبه در مراسم گرامیداشت سالروز آزادی خرمشهر که در سالن فرهنگ سرای سیمرغ این شهرستان برگزار شد، افزود: رزمندگان اسلام با جانفشانی هایی که در دفاع مقدس از خود نشان دادند، ریشه های انقلاب اسلامی را آبیاری کردند و امروز همه ما وظیفه داریم تا جوانان را با ارزش های انقلاب آشنا کنیم و راه آنان را ادامه دهیم.
وی به همگرایی برخی از کشورهای عربی نیز اشاره کرد و افزود: پروژه ایران ‌هراسی در خاورمیانه از چند ماه پیش در دستور کار قرار گرفته است تا برخی از کشورهای عربی مانند عربستان به رژیم صهیونیستی نزدیک تر شوند.
امام جمعه بوکان اضافه کرد: ایران در اقتدار کامل به سر می برد و جوانان این مرز و بوم همچنان روحیه ایثار و دفاع از وطن و ارزش های دینی خود را حفظ کرده اند.
جانشین فرمانده سپاه بوکان نیز گفت: هشت سال جنگ تحمیلی طولانی ترین جنگ قرن بود و رزمندگان اسلام در آن دوران توانستند با نثار خون خود انقلاب را حفظ و آن را به نسل جدید انتقال دهند.
سرهنگ پاسدار مقصود وکیلی با اشاره به آزادسازی خرمشهر افزود: پیروزی رزمندگان در سوم خرداد 1361شمسی در عملیات بیت المقدس، جنگ با عراق را وارد مرحله جدیدی کرد و رزمندگان اسلام را از موضع دفاعی خارج و در موضع قدرت قرار داد؛ این امر موجب پیروزی رزمندگان در سایر عملیات ها شد.
به گزارش ایرنا، این مراسم با حضور مسئولان شهرستانی، بسیجیان، رزمندگان هشت سال دفاع مقدس، خانواده های معظم شهدا و دیگر اقشار مختلف برگزار شد.
شهرستان بوکان با 251 هزار نفر جمعیت در جنوب آذربایجان غربی قرار دارد.
مهمترین اخبار ایرنای کشور، آذربایجان غربی و جنوب استان را به صورت لحظه به لحظه از کانال خبری تلگرام این رسانه به آدرسirnamahabad@ دریافت کنید.
7510/3072
** خبرنگار: محمد ادیب ** انتشار دهنده: علیرضا فولادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.