رئیس اتحادیه نانوایان ارومیه گفت: تا اطلاع ثانوی هیچ افزایش قیمتی درخصوص نان نداریم.

عزیز عسگراوغلی در گفت و گو با خبرنگار ایسنا منطقه آذربایجان غربی افزود: در اجرای قانون هدفمند‌سازی یارانه‌ها، نان براساس مصوبه تعیین شده از سوی اتحادیه آرد و نان از تاریخ 1/9/93 تاکنون، هیچ افزایش قیمتی در هیچ کدام از انواع نان نداشته ایم.

وی با اشاره به اینکه نان سنگگ به همان قیمت قبلی عرضه می شود تصریح کرد: در ارومیه سنگگ آزادپز هزار تومان و دولتی 650 تومان عرضه می شود.

عسگراوغلی ادامه داد: شهروندان در صورت وجود هرگونه سوال، تخلف و شکایت در زمینه قیمت و کیفیت نان مراتب را از طریق شماره تلفن 124 و یا ستادهای تعزیرات آرد و نان شهرستان به منظور رسیدگی، اعلام کنند.

رئیس اتحادیه نانوایان ارومیه با بیان اینکه 666 لواش پز دولتی و 30 لواش پز سنتی (تنور) دولتی در ارومیه فعال هستند گفت: 226 واحد نان روغنی آزادپز،33 واحد فانتزی آزادپز،86 سنگگ دولتی،28 واحد سنگگ آزادپز، 80  واحد بربری ساده دولتی، 29 واحد سنگگ ماشینی دولتی و 17 واحد سنگگ ماشینی آزاد پز در ارومیه به پخت نان مشغول هستند.

عسگراوغلی با اشاره به اینکه امسال 100 مورد بازرسی از واحدهای جدید الاحداث نانوانی در ارومیه توسط اتحادیه انجام شده است خاطر نشان کرد: امسال  13 واحد نانوایی بخاطر ساقط بودن پروانه کسب پلمب شده اند.


انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.