رئیس کمیته اطلاع رسانی و تبلیغات ستاد انتخابات آذربایجان غربی گفت: امروز جمعه 29 اردیبهشت ماه 160 خبرنگار و عکاس روند برگزاری انتخابات در استان را پوشش می دهند.
به گزارش ایسنا منطقه آذربایجان غربی، حسام شیرازه در جمع خبرنگاران با بیان اینکه در دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا 160 خبرنگار و عکاس در ستاد انتخابات استان حضور دارند افزود: در این دوره علاوه بر ستاد انتخابات در استانداری امکان بازدید و حضور خبرنگاران درفرمانداریهای استان نیز فراهم شده است.
وی در ادامه از چاپ و توزیع 50 هزار عدد پوستر انتخاباتی حاوی دعوت مردم برای حضور پرشور در انتخابات، مزین به سخنان مقام معظم رهبری، امام راحل خبر داد و اظهار کرد: این پوسترها به اندازه کافی در سطح شهرهای استان توزیع و نصب شده است.
شیراز محبت گفت: در این دوره از انتخابات برنامه‌ریزی‌های لازم صورت گرفته است تا خبرنگاران و عکاسان همراه با مسئولان استانی از جمله استاندار و معاونان وی در بازدید از شعبه‌ها آنها را همراهی کنند.
وی خاطرنشان کرد: همچنین برای سهلوت در تردد خبرنگاران و تهیه اخبار، تصاویر و گزارش های لازم و مورد نیاز کارت شناسایی برای خبرنگاران استان تهیه شده و با نمایندگان فرمانداران نیز جهت همکاری با خبرنگاران استان، هماهنگی‌های لازم صورت گرفت.
به گزارش ایسنا، دو میلیون و 340 هزار نفر واجد شرایط رای در استان هستند که از این تعداد 61 هزار و 800 نفر رای اولی است.
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.