'سرهنگ فیض الله علیزاده' روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا در محل کشفیات، اظهار کرد: در پی کسب اطلاعات از شهروندان مبنی بر اینکه شخصی به هویت معلوم در منزل خود اقدام به نگهداری و تولید مواد مخدر صنعتی می کند، موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.
فرمانده انتظامی سردشت افزود: با گسترش چتر اطلاعاتی، درستی خبر تائید شد که با اخذ مجوز قضایی و رعایت حقوق شهروندی و همچنین کلیه جوانب احتیاطی ماموران مبارزه با مواد مخدر به محل اعزام و در بازرسی ها مقدار زیادی مواد پیش ساز مخدر صنعتی کشف و ضبط شد.
وی بیان کرد: در بازرسی از محل مقدار 898 کیلو و 100 گرم مواد پیش ساز مخدر صنعتی شامل 447 کیلو و 400 گرم اسید استون، 128 کیلو و 700 گرم اسید تولوئن، 22 کیلوگرم اسید هیدروکلرید و 300 کیلوگرم هیدرواکسید سدیم کشف و ضبط شد.
سرهنگ علیزاده گفت: در این ارتباط یک نفر متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی تحویل داده شد.
وی با درخواست از شهروندان به توصیه های پیشگیرانه در خصوص این مواد، اظهار کرد: مواد مخدر آنچنان آرام و بی صدا بر جسم و روان مصرف کننده مستولی می شود که هیچ معتادی آغاز اعتیاد خود را به یاد نمی آورد.
همچنین مواد مخدر صنعتی یاد شده در محل امحا شد.
شهرستان سردشت با جمعیت 120 هزار نفر در جنوب آذربایجان غربی و هم مرز با اقلیم کردستان عراق قرار گرفته است.
مهمترین اخبار ایرنای کشور، آذربایجان غربی و جنوب استان را به صورت لحظه به لحظه از کانال خبری تلگرام این رسانه به آدرسirnamahabad@ دریافت کنید.
7562/ 3093**انتشار دهنده: پیمان پاکزاد
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.