باربد صداقت روز پنجشنبه در گفتگو با خبرنگار ایرنا افزود: انتخابات ایران مظهر مردم سالاری دینی و اسلامی بوده و مشارکت حداکثری روز جمعه در انتخابات پیش رو نمایانگر آزادی بیان در کشور است.
ورزشکار تکابی اظهار کرد: انتخابات پرشور، اقتدار و حقانیت ملت ایران را ثابت می کند و توطئه های دشمنان نظام را نقش برآب می کند.
صداقت بیان کرد: حضور حماسی و مقتدارانه در پای صندوق های رای، جایگاه نظام جمهوری اسلامی در دنیا را تثبیت کرده و قدرت کشور در عرصه های بین المللی را ارتقا می دهد.
صداقت ادامه داد: انتخابات حماسی فردا/ جمعه/ موجب یاس و ناامیدی دشمنان نظام شده و یکدلی و قدرت انقلاب اسلامی را در دنیا جلوه گر می کند.
باربد صداقت دارنده مدال طلای مسابقات بین المللی نوجوانان کرمانشاه و قهرمان جوانان ایران در وزن منهای 76 کیلوگرم است.
انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری ایران همزمان با انتخابات پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا و نخستین انتخابات میان دوره ای دهمین دوره مجلس شورای اسلامی روز جمعه 29 اردیبهشت ماه 96 و همزمان با سراسر کشور برگزار می شود.
به گزارش ایرنا، ستاد انتخابات کشور پس از اعلام اسامی نامزدهای تائید صلاحیت شده از سوی شورای نگهبان با صدور اطلاعیه ای اسامی 6 نامزد احراز صلاحیت شده انتخابات ریاست جمهوری را اعلام کرده است.
سید مصطفی آقا میرسلیم فرزند سیدجلال، اسحاق جهانگیری کوه شاهی(انصراف داد) فرزند حسن، حسن روحانی فرزند اسدالله، سید ابراهیم رئیسی الساداتی فرزند سعید، محمدباقر قالیباف(انصراف داد) فرزند حسین و سید مصطفی هاشمی طبا فرزند سید ابوالقاسم، افرادی هستند که صلاحیت آنان مورد تأئید شورای نگهبان قرار گرفت.
شهرستان تکاب با 78 هزار نفر جمعیت در جنوب آذربایجان غربی قرار دارد.
مهمترین اخبار ایرنای کشور، آذربایجان غربی و جنوب استان را به صورت لحظه به لحظه از کانال خبری تلگرام این رسانه به آدرسirnamahabad@ دریافت کنید.
7514/3093**خبرنگار: امیر خالق نژاد **انتشار دهنده: پیمان پاکزاد
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.