رئیس دانشگاه ارومیه گفت: جمهوریت به عنوان رکن رکین نظام در کنار اسلامیت است که با حضور پرشور مردم در پای صندوق های رأی محقق می شود.

رحیم حب نقی در گفت و گو با خبرنگار ایسنا منطقه آذربایجان غربی افزود: مردم با بلوغ سیاسی درسرنوشت انتخابات تاثیرگذار  خواهند بود.

وی تصریح کرد: رفتار فعلی انتخاباتی مردم نشان می‌دهد که کسی از حضور در صحنه انتخابات و عرصه رأی دادن دلسرد نیست .

رئیس دانشگاه ارومیه گفت:فضای انتخابات ریاست جمهوری و شورای شهر بسیار گرم و پرشور است اما بهتر است برای تبلیغات کاندیداهای شورای شهر از روش های تبلیغاتی کم هزینه وموثرتری استفاده کنند و چهره شهر را با حجم بالای تبلیغات مخدوش نکنند .

وی با بیان اینکه همه درانتخابات حضور پرشوری داشته باشند اظهارکرد: دو نگرش متفاوت درانتخابات ریاست جمهوری حاکم است لذا برای تعیین سرنوشت خود باید به پای صندوقهای رای رفته و به کاندیدایی که دیدگاهش بیشترین نزدیکی را به ملاک‌ها ودیدگاهمان دارد رای دهیم .

وی با اشاره به شعار سال  و منویات مقام معظم رهبری ادامه داد: قشرهای تحصیل کرده با نقش اجتماعی و فنی در تعیین سرنوشت خود و جامعه تاثیر گذارند و برای  تحقق شعار "اقدام و عمل ؛ تولید و اشتغال" به لحاظ فنی با تشکیل شرکت های دانش بیان و با تکیه بر دانشی که از طریق مراکز تحقیقاتی و علمی کسب کرده اند می توانند سهم دقیق و عملیاتی تری از اشتغال را به خود اختصاص دهند .

رئیس دانشگاه ارومیه بر لزوم رعایت اخلاق کاندیداها در زمان تبلیغات انتخابات تاکید کرد و گفت: نقد کاندیداها باید منصفانه و سازنده بوده و به ارائه برنامه ها و اهداف خود بپردازند .


انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.