فرهاد پیروت پور روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: ورزشکاران نیز در مسابقات بین المللی با تکیه بر رای مردم و اقتدار کشور رودروی حریفان خودنمایی می کنند.
وی با دعوت از مردم برای شرکت پرشور در انتخابات پیش رو، بیان کرد: همه ورزشکاران دوشادوش مردم ایران در انتخابات شرکت می کنند و مردم نیز باید برای دفاع از حق خود نامزد لایقی را برای اداره امور انتخاب کنند.
پیروت پور اضافه کرد: مردم نامزدی را انتخاب کنند که بتواند وضع سیاسی و اقتصادی کشور را بهبود ببخشد و بتواند از حق و حقوق کشور و مردم ایران به خوبی دفاع کند.
عضو سابق تیم ملی والیبال ایران همچنین با اشاره مجدد به ضرورت مشارکت گسترده مردم در انتخابات گفت: آمار بالای مشارکت مردم در انتخابات قدرت چانه زنی مسئولان را در مسائل مختلف بالا می برد، رای دادن خیلی بهتر از رای ندادن است.
فرهاد پیروت پور ورزشکار مهابادی و عضو سابق تیم ملی والیبال کشورمان آخرین بار در سال 1394 پیراهن تیم ملی را برتن کرده و در حال حاضر نیز در حال آماده سازی بیشتر برای دعوت به تیم ملی است.
انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری ایران همزمان با انتخابات پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا و نخستین انتخابات میان دوره ای دهمین دوره مجلس شورای اسلامی روز جمعه 29 اردیبهشت ماه 96 و همزمان با سراسر کشور برگزار می شود.
به گزارش ایرنا، ستاد انتخابات کشور پس از اعلام اسامی نامزدهای تائید صلاحیت شده از سوی شورای نگهبان با صدور اطلاعیه ای اسامی 6 نامزد احراز صلاحیت شده انتخابات ریاست جمهوری را اعلام کرده است.
سید مصطفی آقا میرسلیم فرزند سیدجلال، اسحاق جهانگیری کوه شاهی(انصراف داد) فرزند حسن، حسن روحانی فرزند اسدالله، سید ابراهیم رئیسی الساداتی فرزند سعید، محمدباقر قالیباف(انصراف داد) فرزند حسین و سید مصطفی هاشمی طبا فرزند سید ابوالقاسم، افرادی هستند که صلاحیت آنان مورد تأئید شورای نگهبان قرار گرفت.
شهرستان مهاباد با حدود 237 هزار نفر جمعیت در جنوب آذربایجان غربی قرار دارد.
مهمترین اخبار ایرنای کشور، آذربایجان غربی و جنوب استان را به صورت لحظه به لحظه از کانال خبری تلگرام این رسانه به آدرسirnamahabad@ دریافت کنید.
3093**انتشار دهنده: پیمان پاکزاد
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.