** افزایش 8 برابری اعتبارات دهیاری های آذربایجان غربی در دولت یازدهم
روستاهای محروم آذربایجان غربی که در کمتر دوره ای از اعتبارات عمرانی مناسب بهره مند شده، در دولت یازدهم با افزایش حدود هشت برابری این اعتبارات مواجه شده است و نگاهی به طرح های عمرانی این روستاها در دولت تدبیر و امید، آینده ای روشن را پیش روی توسعه روستایی در این مناطق ترسیم می کند.

** بهره برداری از فرودگاه ماکو اقدامی جهادی برای توسعه جوانترین منطقه آزاد کشور
فرودگاه منطقه آزاد ماکو در روزهای اخیر به صورت رسمی آغاز به کار کرد تا جوان ترین منطقه آزاد کشور که در دولت یازدهم راه اندازی شده است به دنبال یک اقدام جهادی از زیرساختی ارزشمند در زمینه حمل و نقل هوایی بهره مند شود.

** ارائه آموزش های اشتغال به 12 هزار مددجوی کمیته امداد آذربایجان غربی
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) آذربایجان غربی گفت: نزدیک به 12 هزار مددجوی این نهاد در سال گذشته آموزش های مهارتی اشتغالزا دریافت کردند.

** دولت یازدهم وارث بی تدبیری گذشته در مکان یابی یکهزار و 350 واحد مسکن مهر ماکو و بازرگان
معاون امور عمرانی استانداری آذربایجان غربی گفت: بی تدبیری های مسئولان دولت گذشته در مکان یابی و احداث حدود یکهزار و 350 واحد مسکن مهر در بازرگان و ماکو موجب ایجاد مشکلات زیادی برای مردم و دولتمردان تدبیر و امید شده است.

** اجرای آبیاری تحت فشار در یک میلیون و 250 هزار هکتار زمین کشاورزی درکشور
معاون آب و خاک وزارت جهاد کشاورزی گفت: با حمایت های دولت تدبیر و امید سیستم ‌های نوین آبیاری تحت فشار در یک میلیون و 250 هزار هکتار از زمین های کشاورزی کشور در حال اجراست و با اتمام این طرح‌ ها میزان تولید محصولات کشاورزی به صورت چشمگیری افزایش می یابد.

** آمادگی شهرستان سلماس برای برگزاری انتخابات در 159 شعبه اخذ رای
فرماندار سلماس از آمادگی این شهرستان برای برگزاری انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا خبر داد.
7129/3072 ** خبرنگار: توحید محمودپور** انتشار دهنده: علیرضا فولادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.