پایلاک ساهاک روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: مشارکت حداکثری در انتخابات در شرایط کنونی بیش از هر زمان دیگری ضروری بوده و این حضور نشانه وجود دموکراسی بالا در ایران و جوابی برای دشمنان این سرزمین است.
وی اظهار کرد: اقلیت های دینی به ویژه ارامنه همانگونه که در برهه ها و صحنه های مختلف حضور یافته و ایفای نقش کرده اند، اینبار نیز در 29 اردیبهشت با شکوهی مضاعف در پای صندوق های رای حضور می یابند.
ساهاک ادامه داد: جامعه ارامنه به عنوان شهروندان ایرانی که سالیان طولانی در کنار برادران مسلمان خود زندگی کرده اند و از قدمتی طولانی برخوردارند، شرکت در انتخابات را وظیفه خود می دانند و با مشارکت خود پاسخی محکم به بدخواهان این سرزمین می دهند.
رئیس نمایندگی خلیفه گری ارامنه آذربایجان افزود: مراجع دینی ارامنه نیز در روزهای آینده بر حضور در انتخابات فتوا صادر کرده و ارامنه نیز همگام با مراجع دینی خود به این وظیفه ملی عمل می کنند.
به گزارش ایرنا، جامعه ارامنه در هشت سال جنگ تحمیلی با تقدیم بیش از 150 شهید، جانیاز و آزاده نقش ارزنده ای در دفاع از ایران اسلامی و وطن ابا و اجدادی خود ایفا کردند.
حضور باشکوه در انتخابات مجلس شورای اسلامی، شوراهای اسلامی شهر و روستا و ریاست جمهوری در طول 38 سال گذشته از برگ های زرین جامعه ارامنه در کشور به شمار می رود.
انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراهای اسلامی در 29 اردیبهشت سال جاری برگزار می شود.
8135/ 3072 ** خبرنگار: شهین بیدادرس ** انتشار دهنده: علیرضا فولادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.