نماینده مردم آذربایجان غربی در مجلس خبرگان رهبری برلزوم توجه به نیاز جامعه در نوشتن کتاب تاکید کرد.

به گزارش ایسنا منطقه آذربایجان غربی آیت الله علی اکبر قریشی در مراسم تجلیل از مقام اساتید و معلمان دانشگاه جامع علمی کاربردی آذربایجان غربی با ابراز خرسندی از اینکه بعد از انقلاب محیط دانشگاه ها به سمت انقلاب و اسلام حرکت کرده اند افزود: امروزه کتابهای زیادی باصرف  هزینه های فراوان توسط نویسندگان متعدد نوشته شده ولی بدون توجه به نیازهای موجود مطالب در حاشیه جامعه قرار دارند.

وی با بیان اینکه آیت الله شهید مطهری تمامی کتاب های خود را بر اساس نیاز جامعه نوشته است افزود: شهید مطهری ابعاد شخصیتی بسیار زیادی داشته و بیش از ۱۰۰ جلد کتاب از ایشان دراختیار مردم است.

آیت الله قریشی تصریح کرد: شهید مرتضی مطهری اسلام شناس واقعی بود و اسلام را با تمام ابعادش می شناخت.

وی با بیان اینکه این استاد شهید تنها دانشمند عالم نبود بلکه زاهد محراب نشین بود افزود: مطهری بخشی از عمر خود را به ذکر و عبادت و تهجد می پرداخت و زاهد اهل عمل بود.

نماینده مردم آذربایجان غربی در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه مطهری مطالبی را که به آن اشراف کامل داشت به صورت کتاب و مقاله یا نوار صوتی در اختیار عموم قرار داده بود گفت: شهیدمطهری قبل از نوشتن آثارش به نیازهای جامعه توجه می کرد و کتابهایش نیز براساس نیاز جامعه نوشته شده است.

وی در ادامه به کتاب نظام حقوقی زن در اسلام از استاد مطهری اشاره کرد و گفت: این کتاب یکی از این کتاب ها مهم و بسیار اثرگذار بوده و امید است جوانان از آثار این شهید معلم استفاده کنند چرا که کتابهایش باعث اسلام شناسی می شود.

آیت الله قریشی افزود: مفتخرم که حدود ۲۰ هزار صفحه درباره قرآن و ۵۰ جلد  کتاب در مورد اسلام نوشتم که همگی در دسترس عموم قرار گرفته است.


انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.