به گزارش ایرنا، 'سرهنگ فیض الله علیزاده' شامگاه سه شنبه در گفتگو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: در 48 ساعت گذشته و در پی کارهای اطلاعاتی دقیق، نیروهای انتظامی شهرستان موفق به کشف و ضبط مقادیر زیادی پیش ساز مخدر صنعتی شدند.
فرمانده انتظامی سردشت افزود: مواد پیش ساز کشف شده شامل بیش از 50 کیلوگرم پودر افدرین و همچنین 118 کیلوگرم انواع اسید پیش ساز است. وی اظهار کرد: بر این اساس یک نفر متهم دستگیر و با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مقام های قضایی شد که تلاش برای شناسایی و دستگیری عوامل دیگر ادامه دارد.
سرهنگ علیزاده با اشاره به اینکه ماموران تلاشگر انتظامی شهرستان برای مبارزه بی امان با قاچاقچیان مواد مخدر و سوداگران مرگ با جدیت فعالیت می کنند، گفت: این موفقیت ها مرهون تعامل و همکاری اطلاعاتی شهروندان با نیروی انتظامی است.
وی همچنین اظهار کرد: از ابتدای سال 96 تاکنون 20 فقره عملیات صورت گرفته است که 39 کیلوگرم موادمخدر صنعتی شیشه، 328 کیلوگرم انواع پیش ساز و 2 کیلو تریاک کشف شد.
وی بیان کرد: در این خصوص 8 نفر دستگیر، 2 دستگاه خودرو توقیف و بیش از 9 فقره پرونده برای سوداگران مرگ تشکیل شده است.
مهمترین اخبار ایرنای کشور، آذربایجان غربی و جنوب استان را به صورت لحظه به لحظه از کانال خبری تلگرام این رسانه به آدرسirnamahabad@ دریافت کنید.
3093/7562**انتشار دهنده: پیمان پاکزاد
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.