** ضرورت پرهیز از نگاه سیاه و سفید به برجام
نگاه سیاه و سفید به برنامه جامع اقدام مشترک در آستانه انتخابات، اقدامی نافرجام برای کم اثر خواندن برجام به شمار می رود اما آثار ارزشمند این برنامه را می توان از زبان بسیاری از کارشناسان و صاحب نظران در جای جای ایران اسلامی شنید و به جای فضاسازی های انتخاباتی در دنیای واقعی به بررسی نتایج آن پرداخت.

** تاثیر اخلاق انتخاباتی در اعتماد عمومی و مقبولیت دولت آینده
رعایت همه جانبه اخلاق انتخاباتی چه از طرف نامزدها و چه از طرف هواداران موضوعی است که مقبولیت، وجاهت و اعتماد مردم به دولت آینده را تحت تاثیر قرار می دهد.

** پرداخت 17میلیارد و850 میلیون ریال تسهیلات اقتصادمقاومتی در میاندوآب
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه میاندوآب گفت: برای اجرای طرح های اقتصاد مقاومتی در این شهرستان 17 میلیارد و 850 میلیون ریال تسهیلات پرداخت شده است.

** مصرف 55 هزار تن کود در اراضی کشاورزی آذربایجان غربی
رئیس سازمان جهادکشاورزی آذربایجان غربی با اشاره به اینکه نیاز سالانه مصرف کود اراضی باغی و زراعی استان در حدود 165 هزار تن است، گفت: سالانه در این استان حدود 55 هزار تن کود به میزان یک سوم نیاز اراضی در باغات و مزارع کشاورزان مصرف می شود.

** پایانه صادراتی ماکو دستاورد ارزشمند دولت یازدهم برای تسهیل تجارت با اروپا
راه اندازی پایانه صادراتی منطقه آزاد ماکو که مرز بازرگان را به عنوان بزرگترین مرز زمینی کشور به کریدور صادارتی تبدیل و توجه بسیاری از شرکت های بین المللی ترانزیت کالا را به خود جلب کرده است، دستاورد ارزشمندی از دولت یازدهم در این منطقه به شمار می رود.

** استاندار: 2 میلیون و 342 هزار نفر در آذربایجان غربی واجد شرایط شرکت در انتخابات هستند
استاندار آذربایجان غربی گفت: 2 میلیون و 342 هزار نفر از مردم استان واجد شرایط شرکت در انتخابات 29 اردیبهشت ماه امسال هستند که زا این تعداد، 61 هزار نفر را رای اولی ها تشکیل می دهند.

** درآمدهای آذربایجان غربی در دولت یازدهم 2.5 برابر شد
رئیس سازمان برنامه و بودجه آذربایجان غربی گفت: درآمدهای استان از چهار هزار میلیارد ریال در ابتدای فعالیت دولت یازدهم به 10 هزار میلیارد ریال در سال 95، افزایش یافته و 2 و نیم برابر شده است.
7129/3072 ** خبرنگار: توحید محمودپور** انتشار دهنده: علیرضا فولادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.