به گزارش ایرنا، ایرج ثقفی عصر سه شنبه در نشست توجیهی نامزدهای انتخابات شورای شهر تکاب با تاکید بر حضور گسترده مردم در انتخابات پیش رو، افزود: داوطلبان انتخابات شورای شهر در زمان تبلیغات انتخاباتی با رعایت ملزومات و چارچوب های قانونی، به ارائه برنامه های عملی خود برای توسعه و عمران شهر بپردازند.
وی اظهار کرد: نامزدهای انتخابات شورای شهر نباید مسائلی را مطرح کنند که خارج از اختیارات شورای شهر باشد.
ثقفی بیان کرد: نامزدهای انتخابات شورای شهر در زمان تبلیغات انتخاباتی برای حفظ نظم و آرامش عمومی شهر تلاش کرده و به مسائل قومی وتنش زا و بیان مطالب در زمینه حریم خصوصی رقبا نپردازند.
فرماندار تکاب ادامه داد: نامزدهای شورای شهر با صبر، تحمل و تامل به ارائه برنامه های کارشناسی شده خود پرداخته و با رعایت قانون، حریم تبلیغاتی یکدیگر را نیز رعایت کنند.
به گزارش ایرنا، رئیس دادگستری و رئیس ستاد پیشگیری از جرائم انتخاباتی شهرستان تکاب نیز در این نشست گفت: نامزدهای انتخابات شورای شهر از بد اخلاقی، توهین، افترا و نشر اکاذیب در زمان تبلیغات انتخاباتی خودداری کنند.
عطاء الله محبوبی افزود: نامزدهای شورای شهر باید با موارد قانونی تبلیغات انتخاباتی آشنا شده و حدود وظایف و اختیارات شورای اسلامی شهر را نیز مطالعه کنند.
وی بیان کرد: ستاد پیشگیری و رسیدگی به جرائم انتخاباتی، تبلیغات نامزدهای شورای شهر را رصد می کند و با موارد غیر قانونمندی تبلیغات انتخاباتی برخورد خواهد کرد.
بیش از 60 نفر در پنجمین دوره انتخابات شورای شهر تکاب باهم رقابت می کنند که 6 نفر از آنها زن هستند، شورای شهر تکاب پنج نفر عضو خواهد داشت.
شهرستان تکاب با 78 هزار نفر جمعیت در جنوب آذربایجان غربی واقع شده است.
مهمترین اخبار ایرنای کشور، آذربایجان غربی و جنوب استان را به صورت لحظه به لحظه از کانال خبری تلگرام این رسانه به آدرسirnamahabad@ دریافت کنید.
7514/3093**خبرنگار: امیر خالق نژاد **انتشار دهنده: پیمان پاکزاد
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.