ناصر رکاب با بیان اینکه طبق جلسه هماهنگی در فرمانداری ارومیه مقرر شد ۲۱۲ بنر برای تبلیغات کاندیداهای ریاست جمهوری، ۶۰۰ بنر ۳*۵ برای شوراهای شهر و روستا، بنر ۴*۳تحت عنوان سازه ۱۰ روزه برای هرکاندید، ۴تلوزیون شهری از سوی شهرداری ارومیه درزمان تبلیغات براساس ضوابط تبلیغاتی درنظر گرفته شده است.

وی با بیان اینکه دوره قبل ۳۰۰ بنر ۳*۵برای تبلیغات شوراها در نظر گرفته شده بود افزود:امسال این تعداد به ۶۰۰ بنر افزایش یافته وبیش از ۸ هزار و ۵۰۰متر فضای تبلیغاتی رایگان از سوی شهرداری ارومیه دراختیار کاندیداها قرار گرفته است.

رکاب با بیان اینکه بقایای بنرها و پوسترهای کوچه ها و معابر فرعی و منازل مسکونی نیز تا سال ها باقی می ماند و منظره زشتی ایجاد می کند عنوان کرد: این رویه تبلیغات هزینه ۳میلیارد تومانی برای شهرداری به دنبال دارد.

مدیر روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری ارومیه رنگ آمیزی جداول و جمع آوری تبلیغات از دیوارها و معابر عمومی شهر بعد از انتخابات از عمده مشکلات شهر عنوان کرد و افزود: متاسفانه بدلیل عدم توجه فعالان در ستاد تبلیغاتی هر کاندید بعد از تبلیغات، چهره شهر کثیف و نامتعارف می شود که امسال از سوی فرمانداری ارومیه در قبال چنین اعمال غیر قانونی به صورت سختگیرانه برخورد خواهد شد.

وی ادامه داد: فضاهای مجازی و بنرها و سازه های تبلیغاتی فضایی کافی برای تبلیغات کاندیداها بوده و نیازی به نصب عکس و تبلیغات برنامه ها در جداول،ایستگاههای اتوبوس و معابر عموی و تخریب چهره شهر نیست.

رکاب تصریح کرد: مقرر شده است امسال طرحی به عنوان پایلوت در زمان تبلیغات شوراهای شهر و روستا در ارومیه اجرایی شود که عکسی ازکاندیداهای شورای شهر و روستا در بنر ۱۰۰۰*۱۰۰۰به صورت رایگان به عنوان تبلیغات در چند نقطه شهر نصب شود.

 

48

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 641916
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.