داود غفارپور روز دوشنبه در جلسه کارشناسی ستاد تجهیز درآمد آذربایجان غربی افزود: شناسایی منابع جدید مالیاتی در افزایش وصولی درآمدهای مالیاتی در استان نقش بسزایی دارد که سال گذشته اقدامات خوبی در این خصوص انجام شد.
وی اظهار کرد: میزان وصولی درآمدهای اداره‌کل امور مالیاتی در سال گذشته هفت هزار و 91 میلیارد ریال بود که 93.2 درصد رقم پیش بینی شده را شامل می شود.
وی اضافه کرد: در سال گذشته درآمدهای مالیاتی 85.4 درصد کل درآمدهای آذربایجان غربی را شامل می شد که 22.6 درصد بیشتر از سال 94 بود.
وی با اشاره به رشد 21 درصدی مالیات های مستقیم و 27 درصدی مالیات های غیرمستقیم وصولی در سال گذشته نسبت به سال 94 در آذربایجان غربی ادامه داد: پارسال چهار هزار و 671 میلیارد ریال مالیات مستقیم و 2 هزار و 420 میلیارد ریال مالیات غیرمستقیم در استان دریافت شد.
مدیرکل امور اقتصادی و دارایی آذربایجان غربی گفت: در سال گذشته همچنین 136 میلیارد ریال درآمد گمرکی در استان وصول شد که 7.3 درصد کمتر از سال 84 و 120 درصد درآمدهای گمرکی پیش بینی شده بود.
به گزارش ایرنا، سال گذشته قرار بود 9 هزار و 330 میلیارد ریال درآمد دولتی در آذربایجان غربی وصول شود که بیش از 90 درصد آن تحقق یافت.
8137/2093 ** خبرنگار: سیده فاطمه سجادی ** انتشاردهنده: صابر چهرقانی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.