رئیس مرکز پژوهشی درمانی امید ارومیه گفت: با کمک خیرین برای رفع نیازهای تخصصی بیماران منطقه فاز دوم بیمارستان امید ارومیه 16اردیبشت به بهره برداری می رسد.

جواد خشابی در گفت وگو با خبرنگار ایسنا منطقه آذربایجان غربی افزود: بیمارستان جنرال 100 تختخوابی امید وابسته به انجمن خیریه امید در مجاورت مرکز شیمی درمانی و رادیوتراپی مرکز پژوهشی و درمانی امید و در زیر بنای بیش از10 هزار متر مربع در قالب 5 طبقه شنبه 16 اردیبهشت ماه با حضور وزیر بهداشت افتتاح می شود.

وی گفت: بیمارستان امید دارای بخش های اورژانس، جراحی، داخلی، اطفال، تسکینی، خون و سرطان بوده و توانایی پذیرش بیماران رشته های مختلف مانند بیماری های داخلی، جراحی عمومی، عفونی، کلیه و مجاری ادراری، داخلی اعصاب، جراحی اعصاب، استخوان و مفاصل، رشته های مختلف اطفال و زنان را در اتاق هایی استاندارد و مجهز داراست.

خشابی سی تی اسکن، اکوکاردیوگرافی و تست ورزشی را از دیگر بخش های این بیمارستان برشمرد وگفت: این بیمارستان دارای 4 اتاق عمل مجهز و بزرگ برای اکثر اعمال جراحی بوده و تجهیزات پیشرفته این اتاق عمل شرایط را برای بیهوشی و اعمال جراحی پیچیده، در شرایطی ایمن و مناسب، فراهم می سازد.

وی گفت: بخش مراقبتهای ویژه این بیمارستان با گنجایش 17 تخت و دارا بودن اتاق ایزوله، حمام مجزا و مطابق با آخرین دستورالعمل های موجود و تجهیزات کامل و پیشرفته، به عنوان یکی از مجهز ترین آی سی یو های منطقه فعال خواهد شد.

وی تاکید کرد: شرایط و مکان برای راه اندازی بخش مجهز و بزرگ سی سی یو در نظر گرفته شده است که پس از اخذ مجوز های مربوطه فعال خواهد شد.

رئیس مرکز پژوهشی درمانی امید ارومیه اظهار کرد: امکانات کنترل و تسکین درد توسط فلوشیپ های فوق تخصصی طب تسکینی و درد و با تجهیزات پیشرفته همچون لیزرهای پر توان درمان درد که در منطقه منحصر بفرد است و نیز لیزرهای کم توان و نیز ماگنت تراپی در خدمت بیماران بوده و ظرفیت گسترش و تکمیل را نیز دارد.

 


انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.