جواد زاهدی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: ارائه خدمات مناسب و متناسب با گروه سنی کودکان و نوجوانان، وظیفه‌شناسی، تعهد و تلاش مربیان کانون پرورش فکری در همراهی با کودکان و نوجوانان، ارائه هرچه بهتر خدمات و فعالیت‌ها به این قشر و برقراری ارتباطات سازنده با دستگاه‌ها از جمله آموزش و پرورش نقش بسیار مهمی در افزایش و جذب هرچه بیشتر اعضا در سال 95 داشت.
وی گفت: در حال حاضر کانون پرورش فکری آذربایجان‌غربی در 33 کتابخانه‌ ثابت، سیار و پستی خود به ارائه فعالیت‌های کیفیت ‌محور و ایجاد زمینه مناسب برای پرورش و رشد استعدادهای کودکان و نوجوانان می‌پردازد.
مدیرکل کانون پرورش فکری آذربایجان غربی با اشاره به رشد بیش از 73 هزار جلدی کتاب کتابخانه های کانون در چهار سال گذشته ادامه داد: در پایان سال 91 بیش از 212 هزار جلد کتاب در کتابخانه‌های کانون موجود بود که در پایان سال 95 این رقم به بیش از 285 هزار جلد رسید.
زاهدی با تاکید بر ضرورت در دسترس بودن کتاب و محتوای فرهنگی مناسب در مراکز کانون گفت: بر خلاف تنوع زیادی که در حوزه کتاب‌های نوجوان به چشم می‌خورد، همچنان با مشکل کمبود تنوع کتاب کودک مواجه هستیم.
وی اضافه کرد: امانت کتاب در کتابخانه‌های ثابت، سیار و پستی مراکز کانون این استان با بررسی نرم‌‌افزار کتابداری در سال 95 در مقایسه با سال 94 نیز 35 درصد افزایش پیدا کرده است.
به گزارش ایرنا 33 کتابخانه ثابت، سیار و پستی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در آذربایجان‌غربی فعالیت‌های متنوع فرهنگی، هنری و ادبی را با محوریت ترغیب کودکان و نوجوانان به مطالعه کتاب ارائه می کنند.
کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آذربایجان غربی با 60 هزار نفر عضو با محوریت فعالیت های فرهنگی و هنری مشغول ارائه خدمات به کودکان و نوجوانان این استان است.
7125/3072 ** خبرنگار: طاهره نوید آرین ** انتشار دهنده: علیرضا فولادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.