به گزارش خبرآنلاین آذربایجان غربی، مسعود پزشکیان نائب رئیس مجلس شورای اسلامی که به ارومیه سفر کرده است در نشست خبری با خبرنگاران گفت: متاسفانه جامعه ما به سمتی حرکت کرده است که هر حرف دروغ یا شایعه ای را پخش و ما هم بدون بررسی و تحقیق آنرا می پذیریم.
وی افزود: رسانه ها باید برای آگاهی بخشی به جامعه و اینکه مردم به اطلاعات درست دسترسی داشته باشند بکوشند.
نائب رئیس مجلس تصریح کرد: باید به موفقیت آمیز نبودن تلاش های دولت برای رفع حصر اذعان کنیم گرچه دولت و دکتر روحانی در این زمینه تلاش های زیادی داشتند.
پزشکیان گفت: راه درست حکومت داری نظارت و خدمت است نه بگیر و ببند که متاسفانه عده ای طی یک روز بدون دلیل و نظارت دقیق، بخشی از مدیران کانال های تلگرامی را دستگیر می کنند.
پزشکیان با انتقاد از عملکرد صداوسیما گفت: متاسفانه صداوسیمایی که باید با مردم صادقانه رفتار کند و واقعیت ها را بگوید، به تنهایی برای تخریب دولت گام برمی دارد و عملکردی بیطرفانه به خود گرفته است.
وی افزود: در اینکه طی این همه مدت این همه مشکل داریم نشان می دهد تغییر مدیران راهکار مناسبی نبوده است و باید ریشه مشکلات را پیدا و برای حل کردن آن گام برداریم.
نائب رئیس مجلس تصریح کرد: برخی با پرداخت یارانه های نجومی در حال عوام فریبی هستند در حالی که نه تنها امکان پرداخت آن نیست بلکه حتی نمی گویند این یارانه را به چه تعداد از مردم می دهند.
پزشکیان گفت: بجای دعوا بر سر قدرت باید بتوانیم همدیگر را تحمل و با همکاری و همراهی هم مشکلات را حل کنیم.

46

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 637159
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.