به گزارش ایرنا، در این سفر یکروزه تقاطع غیر همسطح جهاد و آمفی تئاتر روباز ملت شهر خوی مورد بهره برداری قرار گرفت و کلنگ احداث تفرجگاه فنایی و باغ قدیمی دلگشای خوی نیز بر زمین زده شد.
استاندار آذربایجان غربی در این آیین امسال را سالی سرنوشت ساز برای مردم ایران عنوان کرد و با اشاره به 2 انتخابات مهم پیش رو گفت: امام راحل (ره) نظام مقدس جمهوری اسلامی را تاسیس کردند که در این نظام مقدس، انتخابات به عنوان تعیین کننده سرنوشت مردم و کشور نقش اساسی دارد.
قربانعلی سعادت افزود: در حال حاضر مترقی ترین نظام در دنیا، نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است که به صورت توامان اسلامیت و جمهوریت را مورد توجه قرار داده است.
وی شهرستان خوی را دارای موقعیتی حساس و مهم در آذربایجان غربی دانست و بیان کرد: این شهرستان باید به قطب سرمایه گذاری و تولید در منطقه تبدیل شود زیرا زمینه های خوبی در بخش های مختلف تولید، تجارت و اشتغال در آن وجود دارد.
وی اضافه کرد: پروژه تعریض جاده رازی بودجه اختصاصی ملی دریافت کرده و پایانه مرزی رازی این شهرستان نیز با بیش از 13 هکتار مساحت تملک شده که روند اجرایی این طرح ها به زودی آغاز می شود.
محرم اکبرزاده شهردار خوی نیز در این آیین با ارائه گزارشی از طرح های عمرانی این شهر اظهار کرد: عملیات اجرایی تقاطع غیرهمسطح جهاد در سال 93 آغاز شد که پس از مشکلات زیاد بر سر راه اجرای آن، امروز به بهره برداری می رسد.
تفرجگاه فنایی خوی با مساحت 300 هکتاری ایجاد می شود و قرار است فاز نخست آن به مساحت 100 هکتار در 6 ماه آینده به بهره برداری برسد.
باغ قدیمی دلگشای این شهرستان نیز در مساحت 50 هزار متر مربع بهسازی می شود.
آمفی تئاتر روباز ملت خوی در مساحت 2 هزار مترمربع و با ظرفیت هزار و 800 نفر و صرف اعتبار سه میلیارد و 500 میلیون ریالی ساخته شد و امروز به بهره برداری رسید.
تقاطع غیرهمسطح جهاد نیز با صرف اعتبار 110 میلیارد ریالی مورد بهره برداری قرار گرفت.
7133/2093**خبرنگار: سعید فرجی**منتشر کننده: صابر چهرقانی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.