به گزارش خبرنگار، ایرنا پیمان خلیلی شامگاه چهارشنبه با اشاره به نقش روابط حسنه بین المللی در توسعه اقتصادی کشور، اظهار کرد: مردم به کارگزارانی نیاز دارند که دانش مذاکره را به خوبی بدانند نه اینکه با آماتوری خود کشور را در تنگنا قرار دهند.
وی افزود: دولت روحانی بار سنگین و فرساینده طولانی ترین مذاکرات عرصه دیپلماسی را به دوش کشید و توانست حق مردم ایران را از کشورهای دیگر باز پس بگیرد.
رئیس ستاد جوانان دکتر روحانی در ارومیه تصریح کرد: دولت گذشته با دشمن تراشی، ناتوانی مطلق در دیپلماسی خارجی، توسل به خرافات به دلیل نداشتن توانایی در سیاست و شعارهای فریبنده مثل حمایت از محرومان باعث شد تا مردم تورم 40 درصدی را تجربه کنند و رشد اقتصادی کشور منفی شود.
وی وعده افزایش یارانه های نقدی را اقدامی پوپولیستی و غیر واقعی دانست و گفت: دغدغه کسانی که با دروغ قصد تحمیل خود به مردم را دارند، خدمت به کشور نیست.
خلیلی افزود: با همدلی و همراهی مردم یکبار دیگر دکتر روحانی سکان دار ریاست جمهوری خواهد بود.
عباس خورشیدی به عنوان رئیس شورای سیاست گذاری ستاد مرکزی دکتر روحانی و سید هادی بهادری نیز به عنوان رئیس ستاد حامیان مردمی روحانی در آذربایجان غربی انتخاب شده است.
به گزارش ایرنا اعضای ستاد مرکزی روحانی در این استان را اعضای حزب کارگزاران و اتحاد ملت ایران اسلامی تشکیل می دهند.
انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری ایران، پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا ومیان دوره ای دهمین دوره مجلس شورای اسلامی روز جمعه 29 اردیبهشت ماه 96 برگزار می شود.
3214/3072
خبرنگار: شاهین سپهراد ** انتشار دهنده: علیرضا فولادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.