جواد زاهدی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به اینکه این رویداد بین‌المللی در سال 2016 با عنوان 'طبیعت زیبا' برگزار شد، افزود: بر این اساس، نورا حسین‌نژاد 12 ساله از ماکو، آریا کریمی 11 ساله، شکیلا مصلحی 12 ساله و روژین آذرخش 13 ساله هر سه از اشنویه در این مسابقه افتخارآفرینی کردند.
وی اضافه کرد: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کشور با 46 اثر در این رویداد بین‌المللی شرکت کرده بود و موفق به کسب 25 دیپلم افتخار توسط اعضای کانون‌ استان‌های آذربایجان‌ غربی، اصفهان، کرمان، کرمانشاه، قم، ایلام، فارس، لرستان، خراسان و تهران شد.
به گزارش ایرنا، نقاشی از فعالیت های محوری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آذربایجان غربی است و مربیان این استان در سال های اخیر توانسته اند با تربیت کودکان در این هنر، افتخارهای زیادی برای این استان به ارمغان بیاورند.
تقویت حافظه، افزایش خلاقیت، بهبود ارتباطات اجتماعی، ابراز احساسات و هیجانات و نهادینه کردن رفتارهای اجتماعی از جمله آثار آموزش نقاشی به کودکان و نوجوانان است.
کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آذربایجان غربی با 60 هزار نفر عضو با محوریت فعالیت های فرهنگی و هنری مشغول ارائه خدمات به کودکان و نوجوانان این استان است.
7129/2093 ** خبرنگار: توحید محمودپور** انتشار دهنده: صابر چهرقانی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.