به گزارش ایرنا افزایش 10 هزار مترمربعی فضای درمانی و بهداشتی خوی در سال جاری و 2.5 برابر شدن تعداد روستاهای دارای شورای زکات در آذربایجان غربی از دیگر رویدادهای مهم این استان طی 24 ساعت گذشته بوده است.

** عراقچی : دیپلماسی آب در وزارت امور خارجه جایگاه ویژه ای دارد
معاون وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران گفت: دیپلماسی آب در این وزارتخانه جایگاه ویژه ای دارد و در این زمینه در ابعاد آب های فرامرزی، آب های سرزمینی و آب مجازی به شدت فعالیت می شود.

** فرمانده سپاه: سال گذشته زمینه اشتغال 240 نفر با ایجاد 60 واحد تولیدی درسردشت فراهم شد
فرمانده سپاه سردشت گفت: پارسال با ایجاد 60 واحد تولیدی در این شهرستان و پرداخت 10 میلیارد ریال تسهیلات زمینه اشتغالزایی 240 نفر به صورت مستقیم فراهم شد.

** امسال 10 هزار مترمربع به فضای درمانی و بهداشتی خوی افزوده می شود
قائم مقام دانشکده علوم پزشکی و خدمات درمانی خوی گفت: با بهره برداری از طرح های در حال ساخت بهداشتی و درمانی در این شهرستان 10 هزار مترمربع به فضای درمانی و ضروری در بخش سلامت این منطقه افزوده می شود.

** تجلیل از 50 معلم و بازنشسته فرهنگی در سلماس
30 نفر از معلمان و 20 نفر از بازنشستگان فرهنگی شهرستان سلماس همزمان با نخستین روز از هفته گرامیداشت مقام معلم تجلیل شدند.

** 100 درصد نازل های سوخت مایع در آذربایجان غربی استاندارد است
مدیرکل استاندارد آذربایجان غربی گفت: همه جایگاه های عرضه سوخت مایع و گاز سی ان جی تحت نظارت و کنترل این اداره کل قرار دارد و طبق بررسی های صورت گرفته از استاندارد کامل برخوردار است.

** اهتمام ویژه دولت در استفاده از کالای داخلی در دستگاه های اجرایی نیز نهادینه شود
استاندار آذربایجان غربی گفت: دولت یازدهم در راستای اجرای برنامه های اقتصاد مقاومتی، اهتمام ویژه ای در استفاده از کالاهای داخلی دارد که باید این امر در دستگاه های اجرایی و فعالان بخش خصوصی نیز نهادینه شود تا شاهد موفقیت بیشتر این طرح در استان باشیم.

** فعالیت 2 هزار و 500 روحانی در نیروهای مسلح کشور
نماینده ولی فقیه در نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران گفت: 2 هزار و 500 روحانی در نیروهای مسلح کشور حضور دارند و برنامه های فرهنگی، معنوی و عقیدتی با محوریت این روحانیان به اجرا در می آید.

** تعداد روستاهای دارای شورای زکات در آذربایجان غربی 2.5 برابر می شود
دبیر ستاد زکات کمیته امداد امام خمینی (ره) آذربایجان غربی گفت: امسال تعداد روستاهای دارای شورای زکات در استان به 1700 روستا می رسد که 2.5 برابر سال گذشته است.
8135/ 3072 **خبرنگار: شهین بیدادرس ** انتشار دهنده: علیرضا فولادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.