رامین پورعباس روز سه شنبه در آئین افتتاح این نمایشگاه به خبرنگار ایرنا گفت: در این نمایشگاه 34 اثر در سبک های رئالیسم، امپرسیونیسم، مینیاتور (نگارگری ایرانی)، طراحی آبرنگ، کنته، مداد رنگی و رنگ و روغن به نمایش گذاشته شده است.
وی با اشاره به اینکه عزیزه ساعدی، رباب غفارزاده و وحیده اسلامی آثارشان را در این نمایشگاه به نمایش گذاشته اند، افزود: ایجاد ارتباط بین هنرمندان، تبادل اطلاعات در مورد تکنیک ها و تجارب جدید، ایجاد انگیزه و افزایش قدرت تفکر و تحلیل، خلاقیت بخشی و الهام گرفتن برای خلق اثر از مهمترین اهداف برگزاری این نمایشگاه است.
وی اظهار کرد: یکی از برنامه های جدی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی سلماس در سال جاری، حمایت هر چه بیشتر از هنرمندان جوان برای ارائه توانایی ها و معرفی بهتر به دوست داران فرهنگ و هنر است .
وی با اشاره به اینکه هنرمندان بسیاری در این شهرستان مشغول به فعالیت هستند، اظهار کرد: فراهم سازی زمینه فعالیت های هنری موجب شکوفایی و تعالی استعدادهای هنرمندان این شهرستان می شود.
به گزارش ایرنا، این نمایشگاه گروهی به مدت یک هفته در 2 نوبت صبح /9 تا 13/ و عصر/16 تا 18/ در نگارخانه اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی سلماس دایر است.
شهرستان سلماس با داشتن 200 هزار نفر جمعیت یکی از شهرهای شمالی آذربایجان غربی است.
7156/ 3072 ** خبرنگار: جمال فرخیان ** انتشار دهنده: علیرضا فولادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.