طی مراسمی به مناسبت روز جانباز  از جانبازان، ایثارگران و خانواده های شهدا تجلیل شد.

به گزارش ایسنا منطقه آذربایجان غربی،  حجت الاسلام ایوب رنجبری امام جمعه ماکو در این مراسم ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و روز جانباز گفت: شما جانبازان سرمایه های ارزشمند کشور و یادگاران جاویدان سال های حماسه و دفاع از وطن هستید و ملت ایران تا ابد، قدردان رشادت ها، دلیرمردی ها و ایثارگری های شما خواهد بود.

وی در ادامه با تاکید بر این که خدمت به جانبازان همانا خدمت به انقلاب است گفت: امروز دشمنان انقلاب با تفرقه افکنی در صدد هستند رشادت ها و دلیرمردی این دلیر مردان را از افکار مردمان ایران پاک کنند.

حجت الاسلام والمسلمین رنجبری افزود: امروز با تدارک این مجلس سعی شده تا بخش کوچکی از رشادت مردی این بزرگمردان را جبران نماییم.

امام جمعه ماکو با قرائت فرازهایی از وصیت نامه شهدا و اشاره به نکته مشترک تمامی شهدا افزود: بی شک اگر امروز مردم ایران اسلامی بدون ترس و هراس از دشمنان نظام و انقلاب زندگی می کنند و کشور در امنیت و آرامش است، این امر نتیجه‌ی رشادت‌ها و جانبازی‌های شما دلاورمردان جانباز است که با ایثار جسم و تن، کشور را از هر گونه تهدیدی و نفوذ دشمنان مصون نگه داشته‌اید.

شاهین علیزاده فرماندار این شهرستان نیز در بخش هایی از سخنرانی خود با اشاره به فرموده های رهبری در باب جهاد با نفس گفت: این عزیزان با نثار جان خود و جانبازی سبب ساز سربلندی میهن کهنمان و آزادی نه در بیان بلکه در عمل شدند.

وی افزود: جانبازان، ایثارگران و خانواده های شهدا گل سر سبد این انقلاب هستند و باید سعی و تلاشمان را در رضایت مندی این بزرگان در طبق اخلاص قرار دهیم.

فرماندار ماکو با اشاره به انتخابات پیش رو افزود:سرنوشت ساز ترین انتخابات ایران در این ماه معلوم می شود و چه خوب است انتخابات را با هوشیاری و دقت برگزار کنیم.

علیزاده افزود: هنوز زمان تبلیغات شوراهای شهر و روستا شروع نشده و غیر قاتونی است ؛ لذا از تمامی عزیزان میخواهیم از تبلیغات زودهنگام خودداری نمایند.

به گزارش ایسنا، در پایان برنامه به تعداد 20 نفر از جانبازان هدایایی اهدا گردید.
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.