به گزارش خبرآنلاین آذربایجان غربی، حمید صداقت پیشه رئیس ستاد انتخابات حسن روحانی در آذربایجان غربی گفت: دکتر روحانی براساس عملکرد ۴ ساله ای که دارد و با کارنامه ای موفق پای به عرصه گذاشته است.
وی افزود: در روز ۲۹ اردیبهشت با حضور حداکثری مردم در پای صندوق های رای تلاش میکنیم دکتر روحانی با کسب حداکثر آرا بعنوان رئیس جمهور منتخب برگزیده شود.
صداقت پیشه در مورد سفر رئیس جمهور روحانی به استان گفت: براساس برنامه ریزی های صورت گرفته، دکتر روحانی در نیمه دوم اردیبهشت ماه به آذربایجان غربی سفر و با مردم دیدار خواهند داشت.
وی افزود: در این دوره از انتخابات مردم شعار نخواهند پذیرفت بلکه به صداقت و شفافیتی که یک کاندیدا دارد رای خواهند داد که بر این مبنا دکتر روحانی تاکنون با صداقت عملکرده است و در نظرسنجی ها نیز اقبالی بالاتر از سایر کاندیداها دارد.
رئیس ستاد روحانی در آذربایجان غربی در مورد حضور جهانگیری در انتخابات تصریح کرد: تشخیص اینکه ایشان در انتخابات باقی بمانند یا کنار بروند بعهده خودشان است ولی با همه تفاسیر ایشان معاون اول روحانی است.
صداقت پیشه گفت: هم اکنون ۳۰ تشکل و حزب اصلاح طلب در استان آذربایجان غربی فعالیت می کنند که همگی بر مبنای پیروزی دکتر روحانی برنامه ریزی و تلاش می کنند.
وی در مورد وعده های دکتر روحانی در دور قبل افزود: هر رئیس جمهور و کاندیدا برای حضور در انتخابات وعده هایی دارد و دکتر روحانی وعده هایی را مطرح کردند که دریاچه ارومیه بعنوان مهم ترین وعده در اولویت دولت قرار گرفت و دولت توانست با صداقت و شفافیتی که داشت تلاش خود را برای بازگرداندن دریاچه ارومیه صورت دهد.
رئیس ستاد روحانی در آذربایجان غربی تصریح کرد: روسای ستادهای شهرستانی دکتر روحانی تشکیل و برنامه های خود را از روز جمعه آغاز کرده اند ضمن اینکه ستاد مرکزی نیز اواسط این هفته فعالیت های خود را بطور رسمی آغاز خواهد کرد.
صداقت پیشه در پاسخ به سوالی که آذربایجان غربی معمولا در انتخابات به کاندیدای اصلاح طلب رای می دهد گفت: روحانی با کارنامه ای که دارد رای خواهد آورد و تلاش می کنیم مثل انتخابات قبل استان آذربایجان غربی رای اول را به ایشان دهد و آنطور که نظرخواهی ها نشان می دهد روحانی اقبال بیشتری در استان دارد.
وی در مورد تخریب های صورت گرفته توسط سایر کاندیداها گفت: بزودی عملکرد دکتر روحانی در قالب ۴ لوح فشرده بین مردم و رسانه ها پخش خواهد شد تا مردم عملکرد واقعی ایشان را مشاهده کنند و ستادهای روحانی علاقه ای ندارند با تخریب دنبال جمع کردن رای باشند.
رئیس ستاد روحانی در آذربایجان غربی در مورد چرایی نبود شور و نشاط انتخاباتی در جامعه نیز گفت: شور و نشاط و مباحثات موجود در فضای مجازی نشان می دهد جامعه در مورد انتخابات فعال است و اینکه فعالتر شدن فضای مجازی، تبلیغات را از سطح جامعه به آن کشانده است، با این حال رقابت اصلی در جامعه و شور انتخاباتی ۱۰ روز مانده به انتخابات فعال خواهد شد.
وی اضافه کرد: براساس برنامه ریزی های صورت گرفته تمام کمیته ها فعال شده است و با استفاده از تمام ظرفیت های استان برای انتخاب مجدد روحانی تلاش می کنند.
صداقت پیشه در مورد برجام نیز گفت: اولین مزیت برجام در جامعه این بود که آرامش در کشور حاکم و ثبات در کشور ایجاد شد و این اتفاق یکی از خوبی های آن بشمار می رود.
وی در پایان افزود: برای مناظره با رئسای ستاد سایر کاندیداها آماده هستیم و دکتر روحانی نیز در صورت انتخاب از دفاع از احقاق حقوق مردم هیچ واهمه ای نخواهند داشت.

46

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
  • کدخبر: 634124
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.