به گزارش ایرنا جواد زاهدی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: اعضا آثار خود را از 6 مرکز فرهنگی هنری ماکو، میاندوآب، مجتمع شهید رسول فرخی، شماره 3 ارومیه و شماره یک و 2 مهاباد به گروه سلامت و هنر دانشگاه علوم پزشکی تهران/به عنوان دبیرخانه این مسابقه در ایران/ ارسال کردند.
وی با اشاره به اینکه مربیان کانون هدایت این اعضا را در کارگاه‌های نقاشی جهت حضور در جشنواره بر عهده داشتند، اضافه کرد: اختتامیه سومین دوره این رویداد بین‌المللی در حوزه سلامت و هنر، شهریور سال 96 با حضور برگزیدگان جشنواره در شهر ' یاسی/ Iassy/ ' رومانی برگزار می شود.
وی ادامه داد: گروه بین المللی سلامت و هنر دانشگاه علوم پزشکی تهران با همکاری بیش از 70 نهاد و سازمان دولتی، غیردولتی و انجمن های خیریه داخلی و خارجی طی فراخوانی از تمامی کودکان زیر 18 سال دعوت کرده است تا خاطرات یا دیدگاه خود درباره بیماری، محیط بیمارستان ها، کادر درمانی و اهمیت سلامت را در قالب نقاشی به تصویر بکشند.
زاهدی بیان کرد: هدف از این فعالیت هنری ارتقای روحیه کودکان بیمار از طریق پیوند هنر و سلامت است.
به گزارش ایرنا اعضای کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آذربایجان‌غربی در نخستین دوره این جشنواره که سال 94 به میزبانی ایران برگزار شد، جایزه اول نقاشی گروهی و در دومین دوره آن در سال 95 در بوداپست مجارستان، 2 تندیس طلا و یک تندیس نقره را از آن خود کردند.
کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آذربایجان غربی با 60 هزار نفر عضو با محوریت فعالیت های فرهنگی و هنری مشغول ارائه خدمات به کودکان و نوجوانان این استان است.
7129/3072 ** خبرنگار: توحید محمودپور** انتشار دهنده: علیرضا فولادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.