به گزارش ایرنا حجت الاسلام والمسلمین سیدمهدی قزیشی روز شنبه در دیدار مدیرکل امور اقتصادی و دارایی آذربایجان‌غربی افزود: اجرای طرح های عمرانی در سال اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال از مولفه های مهم محرومیت زدایی است.
وی اضافه کرد: یکی دیگر از مواردی که در سال جاری باید مورد توجه قرار گیرد، اجرای طرح های اشتغالزاست که با اجرایی کردن سیاست‌های اقتصاد مقاومتی به‌ منظور رفع موانع تولید و ایجاد اشتغال پایدار این مشکل حل می شود.
مدیرکل امور اقتصادی و دارایی آذربایجان‌غربی نیز در این دیدار گفت: از مجموع جمعیت سه میلیون و 265 هزار و 219 نفری استان براساس سرشماری سال 95 حدود 2میلیون و 279 هزار و 21 نفر سهامدار نهایی طرح توزیع سهام عدالت هستند.
داود غفارپور با اشاره به اینکه 70 درصد جمعیت استان دارای سهام عدالت هستند، اضافه کرد: در حوزه سرمایه‌گذاری اقدامات مناسبی در سال گذشته در آذربایجان غربی انجام شد که بازدیدهای منظم از طرح ‌های سرمایه‌گذاری و رفع مشکلات آن‌ها، پایش محیط کسب‌ و کار، تهیه اینفوگرافی فرصت‌ها و پتانسیل‌های سرمایه‌گذاری استان، احصای مشوق‌های سرمایه‌گذاری در سرزمین اصلی و احصای قوانین از آن جمله است.
وی ادامه داد: احصای قانون بودجه سال‌جاری (تکالیف درآمدی و سرمایه‌گذاری) و تهیه گزارش جامعی از وضعیت اقتصادی استان با رویکرد اقتصاد مقاومتی از دیگر اقدامات این اداره‌کل در سال گذشته بوده است.
به گزارش ایرنا، امسال با تدبیر مقام معظم رهبری به نام سال اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال نامگذاری شده و مسئولان استانی نیز همپای مسئولان کشوری در راستای عمل به منویات رهبر معظم انقلاب در راستای ایجاد اشتغال و رونق تولید در استان تلاش می کنند.
8137/3072 ** خبرنگار: سیده فاطمه سجادی ** انتشار دهنده: علیرضا فولادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.