به گزارش ایرنا مسعود حاجی علیلو روز شنبه در حاشیه بازدید از روند احداث مراحل پایانی این پلی کلینیک تخصصی در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: با بهره برداری از این پلی کلینیک تخصصی، یک تحول اساسی در ارائه خدمت درمانی به بیمه شدگان تامین اجتماعی سلماس صورت می گیرد.
وی گفت: احداث ساختمان این پلی کلینیک از 2 سال گذشته در زمینی به مساحت چهار هزار و 750 مترمربع آغاز شد و تاکنون 100 میلیارد ریال برای این طرح هزینه شده است.
وی اظهار کرد: این مرکز درمانی با زیربنای سه هزار و 115 مترمربع به بخش های پزشکان عمومی، متخصص، داروخانه، فیزیوتراپی، رادیولوژی، سونوگرافی و گچ گیری مجهز است.
فرماندار سلماس افزود: در این شهرستان 60 هزار نفر تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی وجود دارد که با بهره برداری از این طرح ماهیانه بیش از 30 هزار نفر از خدمات این مرکز بهره مند می شوند.
وی اضافه کرد: ایجاد امکانات مورد نیاز بهداشتی و درمانی در این شهرستان با توجه به موقعیت جغرافیایی منطقه و جمعیت آن برای جلوگیری از مراجعه بیماران به سایر شهرستان ها ضروری بوده و از خواسته های مردمی است که بیشتر مشکلات این بخش در دولت تدبیر و امید مرتفع شده است.
وی افزود: اجرای طرح تحول نظام سلامت در کشور بزرگترین دستاورد دولت تدبیر و امید در حوزه بهداشت و درمان و سلامت جامعه است.
شهرستان سلماس یکی از شهرهای شمال استان آذربایجان غربی است و بیش از 200 هزار نفر جمعیت دارد.
7156/ 2093** خبرنگار: جمال فرخیان ** انتشار دهنده: صابر چهرقانی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.