عزیز سهندی روز جمعه در حاشیه بازدید از طرح های مسکن مددجویی کمیته امداد امام خمینی (ره) بوکان در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، افزود: تامین مسکن نیازمندان و مددجویان زیر حمایت امداد یکی از اقدامات اساسی این نهاد بوده و در این راه گام های مهمی نیز در سطح استان برداشته است.
وی اظهار کرد: در سطح استان آذربایجان غربی 6هزار و 500 خانوار زیر حمایت کمیته امداد اکنون نیازمند تامین مسکن هستند که بر این اساس برای امسال برنامه هایی در نظر گرفته شده است.
سهندی اضافه کرد: با برنامه ریزی های در نظر گرفته شده می توانیم در مدت سه سال مشکل مسکن نیازمندان تحت حمایت خود را رفع کنیم.
مدیرکل کمیته امداد آذربایجان غربی افزود: خوشبختانه در با حمایت های دولت تدبیر وامید و همت خیرین استان ما توانستیم در سال گذشته 320واحد مسکونی را خریداری یا ساخت کنیم.
وی گفت: برای ساخت و خرید این واحد های مددجویی در استان آذربایجان غربی مبلغ 94میلیارد ریال هزینه شده است.
سهندی بیان کرد: در کنار ساخت خانه مدد جویی تعداد یکهزار و 700مورد تعمیرات اساسی برای مسکن نیازمندان انجام شده که برای اجرای این تعمیرات مبلغ 32 میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است.
به گزارش ایرنا، در استان آذربایجان غربی 133هزار نفر با 68هزار خانوار زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) هستند.
مهمترین اخبار ایرنای کشور، آذربایجان غربی و جنوب استان را به صورت لحظه به لحظه از کانال خبری تلگرام این رسانه به آدرسirnamahabad@ دریافت کنید.
7510/3093**خبرنگار: محمد ادیب**انتشار دهنده: پیمان پاکزاد
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.