به گزارش ایرنا، علی محمدی ایروانلو روز پنجشنبه در نشست خبری افزود: از این تعداد، 194 شعبه در شهرهای خوی، فیرورق، دیزج دیز و بخش مرکزی، 22 شعبه در شهر ائواوغلی، 32 شعبه در صفائیه و 29 شعبه در بخش قطور پیش بینی شده است.
وی اضافه کرد: تعداد داوطلبان ثبت نام شده برای پنجمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا در شهرستان خوی هزار و 326 نفر است که از این تعداد 30 نفر انصراف داده و 90 درصد تایید صلاحیت شده اند.
وی اظهار کرد: در شهر خوی نیز از مجموع 202 نفر ثبت نامی 6 نفر انصراف داده و 84 درصد تایید صلاحیت شده اند.
وی با اشاره به لزوم رعایت اخلاق انتخاباتی از سوی نامزدها و هواداران آنها در ایام قانونی تبلیغات ادامه داد: پیام ما برای نامزدهای انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا رعایت اخلاق انتخاباتی و رقابتی در مجالس سخنرانی و فضاهای مجازی است.
رئیس ستاد انتخابات شهرستان خوی با بیان اینکه جهت نصب آگهی های تبلیغاتی داوطبان، محل هایی در سطح شهر خوی و شهرهای تابعه در نظر گرفته شده است، گفت: 30 نقطه در سطح شهر خوی برای نصب آگهی های داوطلبان انتخابات ریاست جمهوری و 50 نقطه نیز برای داوطلبان انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا تعیین شده است.
سرپرست فرمانداری خوی با اشاره به تشکیل کمیته امحا در ستاد انتخابات شهرستان خوی افزود: هشت اکیپ برای امحای آثار تبلیغاتی غیر قانونی و آگهی هایی که در مکان های غیر مجاز نصب شده، تشکیل شده است.
محمدی اضافه کرد: سه اکیپ برای شهر خوی و یک اکیپ برای هر یک از شهرهای تابعه در نظر گرفته شده است.
به گزارش ایرنا، 2 انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا در 29 اردیبهشت ماه امسال همزمان در سراسر کشور برگزار می شود.
7133/2093**خبرنگار: سعید فرجی**منتشر کننده: صابر چهرقانی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.