به گزارش ایرنا، دور دوم رقابت‌های فوتبال نوجوانان کشور عصر روز چهارشنبه به میزبانی تیم شهرداری ارومیه و با حضور تیم‌های فوتبال نوجوانان پرسپولیس کرج، استعداد کلهر گیلان‌غرب، ملی پوشان تبریز و شهرداری ارومیه آغاز شد و در نخستین دیدار این مسابقات تیم فوتبال نوجوانان شهرداری ارومیه، میهمان خود تیم پرسپولیس کرج را پشت سر گذاشت.
تیم شهرداری ارومیه در این دیدار بازی را هجومی آغاز کرد و توانست در دقیقه 44 توسط مهدی لقایی به گل اول بازی برسد تا با برتری یک بر صفر نیمه اول زمین را برای استراحت چند دقیقه ای به سوی رختکن رها کند.
در نیمه دوم این تیم فوتبال پرسپولیس کرج بود که سعی داشت تا با یک بازی تهاجمی به گل برسد ولی باز با حملات هوشیارانه مدافعان شهرداری و یک ضد حمله در دقیقه 60 بازی اسماعیل حسن‌پور توانست گل دوم را وارد دروازه تیم پرسپولیس کرج کند.
پرسپولیس کرج با اینکه می دانست دیگر چیزی برای از دست دادن ندارد، با تغییر تاکتیک آرایش هجومی گرفت و در دقیقه 80 بازی در یکی از این حملات با خطای مدافعان تیم شهرداری صاحب ضربه پنالتی شد و این موقعیت توسط مهاجم تیم پرسپولیس کرج تبدیل به گل اول برای این تیم شد.
در پایان این بازی تیم فوتبال نوجوانان شهرداری ارومیه توانست با پیروزی 2 بر یک مقابل پرسپولیس کرج نخستین سه امتیاز خود را به دست آورد و شانس زیادی برای راهیابی به مرحله پایانی این مسابقات را داشته باشد.
به گزارش ایرنا، این مسابقات به میزبانی باشگاه فرهنگی ورزشی شهرداری ارومیه از 5 الی 9 اردیبهشت ماه برگزار می شود و در بازی دوم نیز تیم فوتبال نوجوانان ملی پوشان تبریز به مصاف تیم استعداد کلهر گیلان‌‌غرب خواهد رفت.
8135/ 3072 خبرنگار: شهین بیدادرس انتشار دهنده: علیرضا فولادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.