معاون وزیر کشور و رئیس سازمان مدیریت بحران به همراه مدیرکل مدیریت بحران و مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر آذربایجان غربی ضمن بازدید از مناطق سیل زده، از خانواده تنها مفقودی سیل این استان دلجویی کردند.

به گزارش ایسنا منطقه آذربایجان غربی، اسماعیل نجار به‌منظور بررسی نحوه خدمات‌رسانی به حادثه دیدگان سیل آذربایجان غربی و وضعیت کنونی زیستی آنان پس از سپری شدن بحران از مناطق سیل‌زده،‌ در این مناطق حضور یافته و از نزدیک در جریان روند امدادرسانی به مردم قرار گرفت.

نجار در بازدید از مناطق سیل‌زده اشنویه اظهار کرد: خوشبختانه مسئولین و دستگاه های امدادرسان در منطقه تلاش شبانه روزی دارند و با تمام توان به دنبال بازسازی آسیب‌های سیل اخیر در آذربایجان غربی هستند.

رئیس سازمان مدیریت بحران با اشاره به خسارت های فراوان سیل در استان آذربایجان غربی، افزود: بر این اساس دستگاه‌های متولی میزان خسارتها را در مناطق سیل‌زده برآورد کرده و برای طرح در جلسه‌ ستاد مدیریت بحران با حضور وزیر کشور برای تأمین اعتبارات و انجام اقدامات لازم آماده کرده اند.

وی همچنین در خصوص آمادگی ستاد مدیریت بحران گفت: تلاش فراوان و آمادگی کامل ستاد مدیریت بحران شهرستان‌ها باعث شد تا سطح بحران از این فراتر نرود ولازم است از همه عوامل و مجموعه‌های درگیر در مهار سیل، امدادرسانی و اطلاع‌رسانی مناسب قدردانی کرد.

به گزارش ایسنا؛ رئیس سازمان مدیریت بحران کشور، مدیرکل مدیریت بحران استانداری آذربایجان غربی، فرماندار اشنویه و مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان در جریان این بازدید با خانواده 'مهران توکلی' نوجوان ۱۲ ساله، تنها مفقودی سیل در استان آذربایجان غربی که هنوز پیدا نشده دیدار و از خانواده این جان‌باخته دلجویی کردند.


انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.