ناصر امیری روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در مجموع یکهزار و 88 داوطلب برای عضویت در دور پنجم شوراهای اسلامی شهر و روستای این شهرستان نام نویسی کرده بودند.
وی بیان کرد: 3 نفر هم تاکنون از عضویت در شورای شهر میاندوآب انصراف داده اند.
امیری تعداد نامزدهای شهر باروق را 12 نفر اعلام کرد و گفت: از این تعداد فقط یک نفر رد صلاحیت شده است.
فرماندار میاندوآب اظهار کرد: از شهر چهار برج 16 نفر به عنوان نامزد انتخابات آینده از این شهر ثبت نام کردند که از این تعداد نیز یک نفر رد صلاحیت و 5 نفرانصراف داده اند.
وی اضافه کرد: تعداد افراد شرکت کننده در بخش باروق 230 نفر بود که یک نفر رد صلاحیت و 2 نفرانصراف داده اند و در بخش مرکزی نیز 593 نفر نامزد شده بودند که 26 نفر رد و 21 نفرانصراف هم انصراف داده اند.
وی بیان کرد: از بخش مرحمت آباد هم 106 نفر داوطلب عضویت در دور پنجم شورای اسلامی روستاهای این بخش بودند که صلاحیت 14 نفر از آنها رد و 3 نفر هم از حضور در رقابت انصراف داده اند.
امیری افزود: انتخابات پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا در بخش مرکزی در 90 روستا برگزار خواهد شد، در حالی که دوره چهارم در 56روستا برگزار شد و در بخش باروق از 29 روستا به 40 روستا و در بخش مرحمت آباد از 12 روستا به 14 روستا افزایش یافته است.
وی بیان کرد: 87 درصد روستاهای واجد شرایط ثبت نام کرده اند که نسبت به ادوار گذشته 54 درصد رشد داشته است.
به گزارش ایرنا، دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا به طور همزمان در 29 اردیبهشت ماه 96 برگزار می شود.
شهرستان میاندوآب در جنوب آذربایجان غربی واقع است و بیش از 277 هزار نفر جمعیت دارد.
مهمترین اخبار ایرنای کشور، آذربایجان غربی و جنوب استان را به صورت لحظه به لحظه از کانال خبری تلگرام این رسانه به آدرسirnamahabad@ دریافت کنید.
3093**انتشار دهنده: پیمان پاکزاد
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.