عباس حسن خانی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در مجموع صلاحیت 291 داوطلب در انتخابات شورای شهر ارومیه، 9 نفر در نوشین شهر، 12 نفر در قوشچی، 15 نفر در سرو و 9 نفر در سیلوانا تائید شده است.
وی اضافه کرد: در بخش روستایی نیز 2 هزار و 443 داوطلب در بخش های نازلو، انزل، مرکزی، سیلوانا و صومای برادوست تایید صلاحیت شده‌اند.
وی با اشاره به انصراف هفت داوطلب شهری و 21 داوطلب روستایی در ارومیه گفت: 52 نفر شامل 13.54 درصد کاندیداهای شهری ارومیه و 167 داوطلب شامل 6.40 درصد کاندیداهای روستایی رد صلاحیت شده‌اند.
وی اضافه کرد: داوطلبانی که نسبت به ردصلاحیت خود اعتراض و شکایتی دارند می توانند تا ششم ماه جاری شکایت خود را تقدیم هیات نظارت استان کنند.
به گزارش ایرنا، سه هزار و 189 داوطلب شهری و روستایی در انتخابات پنجمین دوره شوراهای اسلامی در این شهرستان ثبت نام کردند که از این تعداد 417 نفر در حوزه شهری و 2 هزار و 772 نفر در حوزه‌های روستایی ارومیه ثبت نام کرده اند که در کل 10 درصد بیشتر از دوره پیش است.
پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا همزمان با دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در 29 اردیبهشت سال جاری برگزار خواهد شد.
8135/2093 ** خبرنگار: شهین بیدادرس ** انتشاردهنده: صابر چهرقانی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.