مدیرکل نوسازی،توسعه و تجهیز مدارس آذربایجان غربی گفت : ١٦٠ مدرسه خیرساز و مشارکتی در استان در دست احداث و بهره برداری است.

به گزارش ایسنا منطقه آذربایجان غربی قهرمان رحمانی در 
نوزدهمین جشنواره خیرین مدرسه ساز استان با اشاره به تعداد مدارس ساخته شده با مشارکت خیرین مدرسه ساز آذربایجان غربی گفت: ۱۶۰ باب مدرسه با ۶۴۵ کلاس درس با زیربنای ۵۲ هزار مترمربع احداث  و مورد بهره برداری قرار گرفته است.

وی تصریح کرد: آذربایجان غربی در بین ۳۱ استان کشور در جشنواره ۱۸ خیرین مدرسه ساز استان مبلغ ۳۷ میلیارد تومان متعهد شده  و میزان تحقق ۸ میلیارد تومان با ۳۴ درصد بوده است .

رحمانی گفت: درجهت ساخت مدارس ایمن و زیبا تلاش میکنیم تا بعد از چندسال نیازمند نوسازی نباشیم و منجربه افزایش رغبت دانش اموزان در مدارس مستحکم باشیم .

وی با بیان اینکه میزان مشارکت خیرین مدرسه ساز استان در تجهیز و نوسازی قابل تحسین است افزود: همچنان نیازمند حرکت جهادی با مشارکت مردم و همت خیرین هستیم تا مدارس استاندارد جایگزین مدارس کانکسی و تخریبی باشیم .

مدیرکل نوسازی،توسعه و تجهیز مدارس آذربایجان غربی گفت: 285 باب مدرسه با ۱۲۵۰ کلاس درس با زیربنای ۱۲۴ هزار مترمربع تحویل آموزش و پرورش استان شده است.

رحمانی با اشاره به آغاز عملیات تخریب و نوسازی مدارس از سال ۸۵ در آذربایجان غربی تصریح کرد:تاکنون، درحدود ۲ هزار کلاس درس تخریبی بازسازی شده و هنوز ۳۰ درصد مدارس استان،تخریبی هستند .

وی با بیان اینکه ۹۲ پروژه خیری و مشارکتی با ۴۹۱ کلاس درس در حال اجرااست خاطر نشان کرد: ۵۴ مدرسه خیرساز با ۲۳۱ کلاس و ۳۸ مدرسه بصورت مشارکتی با ۲۶۰ کلاس درس بصورت مشارکتی در حال اجرا است .

وی از تحقق ۳۴ درصدی تعهدات خیرین مدرسه ساز در سال گذشته خبردادو ادامه داد: ۲۳ باب مدرسه متعهد شده توسط خیرین مدرسه ساز استان به پایان رسیده است و ردیف اعتباری ۶ باب مدرسه با ۳۲ کلاس درس تامین شده است.


انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.