به گزارش ایرنا، علی مصطفوی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: از مجموع 14 هزار و 323 نفر داوطلب معرفی شده از هیات های اجرایی به هیات های نظارت، 12 هزار و 748 نفر تایید صلاحیت و یکهزار و 575 نفر رد شدند.
وی با اشاره به اینکه داوطلبان در صورت داشتن اعتراض به نتیجه بررسی صلاحیت ها باید درخواست خود را به هیات‌ های نظارت بالاتر یعنی از بخش به شهرستان و از شهرستان به استان ارائه کنند، اظهار کرد: این افراد به مدت چهار روز و از سوم تا ششم اردیبهشت ماه فرصت دارند تا درخواست بررسی مجدد خود را به هیات نظارت شهرستان و استان ارائه کنند و این فرصت برای رد صلاحیت شدگان شورا غیر قابل تمدید است.
مصطفوی گفت: داوطلبان در اعتراض به نتیجه بررسی صلاحیت ها باید با مستندات قانونی خود به هیات های نظارت شهرستان و استان مراجعه کنند و مطمئن باشند که هیات عالی نظارت استان با جدیت تمام و به دور از هرگونه سلایق سیاسی و با مدنظر قرار دادن قانون پرونده ها را بررسی می کند.
وی افزود: هیات عالی نظارت استان نیز از هفتم تا 16 اردیبهشت سال جاری به مدت 10 روز رد صلاحیت ها را بررسی خواهد کرد.
وی گفت: در این مرحله از بررسی ها 12 هزار و 748 نفر تایید صلاحیت شده و 108 نفر نیز انصراف داده اند.
پنجمین دوره از انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا همزمان با دوازدهمین دوره از انتخابات ریاست جمهوری در روز جمعه /29 اردیبهشت/ برگزار می شود.
6009/3072 ** خبرنگار: یوسف رحیمی ** انتشار دهنده: علیرضا فولادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.