سردار سرتیب دوم پاسدار عابدین خرم روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این انتخابات نمادی از آزادی و استقلال ملت ایران بوده و امروزه نظام مبتنی بر جمهوری اسلامی به عنوان الگویی در میان ملت‌های دنیا مطرح شده است.
وی با اشاره به اینکه اگر از خط امام (ره) و شهدا عدول نشود، بسیاری از مشکلات کشور مرتفع می شود، اظهار کرد: ملت ایران اسلامی برای به دست آوردن استقلال و آزادی، دشمنی‌های سرسام آور و گردنه‌های سخت را پشت‌ سر گذاشته اند و هزینه‌های سنگینی را متحمل شده‌اند.
وی اضافه کرد: این ملت ناممکن‌ها را ممکن کرده اند و امروز دشمنی‌های منطقه‌ای و فرامنطقه‌ای به این دلیل است که جمهوری اسلامی در پازلی که غربی‌ها تعیین و طراحی کرده‌، قرار نگرفته است.
فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی گفت: مقاومت ملت ایران در برابر استکبار و قدرت‌های غربی، پیامی برای ملت‌های آزاده، مستضعف، محروم و کسانی که سال‌های سال در زیر چکمه‌های استکبار جهانی له شده اند، دارد.
وی با اشاره به اینکه پیام جمهوری اسلامی، استقلال و آزادی است، ادامه داد: آرمان‌های انقلاب اسلامی بر پایه این پیام ها مستحکم شده است و هیچ استقلالی بدون آزادی و هیچ آزادی بدون استقلال مهیا نمی‌شود؛ اگر ملتی خواهان آزادی است، باید استقلال داشته باشند.
سردار خرم با اشاره به اینکه یکی از دلایل استقلال و آزادی همین انتخابات است، اضافه کرد: نقش مردم در سرنوشت کشور و پیشبرد انقلاب اسلامی موثر بوده و موجب ناامیدی دشمنان انقلاب اسلامی می شود.
فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی با اشاره بهاینکه منتخب مردم هر کسی که باشد، بهترین انتخاب است، افزود: مردم باید هوشیار باشند و دست به انتخاب اصلح بزنند.
وی اضافه کرد: وظیفه اصلی مسئولان در این برهه از زمان روشنگری در بین مردم است و این رسالت دینی ماست که قرآن برای ما تکلیف کرده و اجر مجاهد در راه خدا را داده است.
وی اظهار کرد: انقلابی‌ترین انقلابی‌ها افرادی هستند که در جامعه برای اعتلای انقلاب اسلامی روشنگری کرده و در روزهای سخت سینه خود را سپر می کنند.
فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی گفت: بصیرت را باید اول در درون خودمان شروع کنیم و بعد در نزدیکان‌ خود و در جامعه بصیرت‌ افزایی کنیم.
سردار خرم افزود: انقلابی واقعی کسی است که مقتضیات زمان مانند ریاست‌ طلبی و دنیازدگی او را دچار ریزش فکری، روحی و اعتقادی نکند و اگر کسی به خاطر نیاوردن رای به نظام مقدس اسلامی پشت بکند، بدون شک دچار ضعف و انحراف است.
به گزارش ایرنا نظریه‌ی مردم‌سالاری دینی که در پیوند مفهومی با نظریه‌ی ولایت‌فقیه قرار دارد، مبنای عمل و رفتار در نظام جمهوری اسلامی ایران است.
نظام مردم‌سالاردینی نظامی است که دو مؤلفه مرمسالاری و دینی بودن در آن لحاظ شده و شاخص‌های مردم‌سالاری در نظام مردم‌سالار دینی با شاخص‌های مردم‌سالاری در نظام‌های دیگر متفاوت است.
واژه‌ی 'دینی' صفت واژه 'مردم‌سالاری' بوده و حاکی از نوعی از مردم‌سالاری است که در چهارچوب دین باشد.
6009/3072 ** خبرنگار: یوسف رحیمی ** انتشار دهنده: علیرضا فولادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.